(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Devreler yanmasın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Devreler yanmasın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vallahi hocam, kim ne derse desin SARJ TUTMASSA TUTMUYOR... Yanmayan ne yaparsa yapsın yanamıyor. Yanmak istemeyen de cayır cayır.... Benim devreler de karışıyor galiba:))))) Saygımla...
Güzel bir şiir,Can Yücel'den esintiler duyar gibi oldum,içinde birazda Ö.Asaf var sanki...Ama ne yalan söyleyeyim gerçekten çok beğendim...Şiirin kendinde olması gereken imgeler yerli yerinde...Tebrikler...
Doğrudur :))) Güzel bir tespitti arkadaşım ... fan ve benzeri soğutucular kullanıyoruz biliyorsunuz.Özellikle çok sıcak ve güneşli havalarda seyyar fanım başımdayken , masum vatandaşlarımız anlayamıyorlar beni.İşte olay buuuuu :))) devreler yanmasınnnn :))) Saygı ve sevgiyle ...
SARJ TUTMASSA TUTMUYOR...
Yanmayan ne yaparsa yapsın yanamıyor.
Yanmak istemeyen de cayır cayır....
Benim devreler de karışıyor galiba:))))) Saygımla...