(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pucca gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pucca gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:)) Ben de hemen bisikletime binip eskilere gideyim...
İlk televizyonumuzu anlatırken, Babam onca yokluğun arasında, içnde Jülide Gülizar'ların ,Zafer Cilasun' ların boy gösterdiği , Gurundık marka siyah beyaz televizyonu evimizin baş köşesine yerleştirdi......diyorum...
bide televizyon tepeye biyere konurdu. bakıcaz diye zürafa gibi boynumuz uzardı. televizyonun altında ve sütünde de örtü olurdu...:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Pucca mı? :))) Bilemiyorum mutsuz muydu ... Nice mutsuzlar var aslında.Van depremi mağdurlarını düşündüğümde bir an.Allah yardımcıları olsun. Saygı ve sevgiyle.
Yeşil gözlerinden muhabbet kaptım Diz çöküp önünde yıllarca taptım Kalbimi uğruna bir köle yaptım Aldanıp o tatlı yalanlara ben
Yıllarca inandım yıllarca kandım Yüreğin benim için çarpıyor sandım Yıllardan beridir demek aldandım İnanmam şimdi hiç figanlara ben .........................................Ebel Sayın da böle diyodu
Aynı jenerasyondan olmanın avantajı olması ne kakadar hoş oluyormuş. Tabi "PUCCA" yazılıldığı gibi okununca anımsanmakta zorluk çekiyor yakın jenerasyonun elemanları . O çizgi filmlerde en çok ekmek yemelerinden hoşlanırdım. Bir de "YUKİ" vardı tabi...akıllı keçimiz. Eskilere taşındık yine... Bizim çocuk günlerimize. Onlar bizim sevgili "kahramanlarımız"... Tıpkı "Esma Kahraman" ımız gibi... :))) Saygı ile.
Vay bee..."Arıza var lütfen bekleyiniz" ve tamirci karikatürünü saatlerce seyreden bi tek ben değilmişim... Allaha şükür. Bide " dikkkayyyyt ...çeeek !----koooorkmaaasönmeeeez bu şafankkkkk"""vardı en sonunda . Kaptan Körk..Atılgan..Uhura..Dokto MAkkoooyy.....Baya Sulu. Pilli bebek... Troy Tempest... Cenk Koray... Eskidiiiiiiiiiiiiiiiiiik ! Ahanda eskici geçiyo ..
'televizyonunuzu kapatmayı unutmayın' yazana kadar izlerdik. Necefli maşrapaya bile öölee bakardık trene bakar gibi. sineklerin dansını izlerdik pazar konseri olurdu..cazdan:)))) lorel hardy vardı :))))
Baştan başa bir uca,varsın yıkılsın baca,araç götürür amaca,çıkma sakın yamaca...kim dir bu pucca...yoksa çizgi film kahrmanı mı? mutluyum,mutlusun,mutlu,mutlular,mutluluklar.....:))))
Eh işte , ne mutlu idi ne mutsuz idi, kendi halinde akli selim biri idi, sonra iki oldular ,belayı buldular, Büdü ile edi idiler yarım yamalak yuvarlanıp gittiler, işte tam olarak böyle
İlk televizyonumuzu anlatırken,
Babam onca yokluğun arasında, içnde Jülide Gülizar'ların ,Zafer Cilasun' ların boy gösterdiği , Gurundık marka siyah beyaz televizyonu evimizin baş köşesine yerleştirdi......diyorum...
Her şey güzelmiş be hocam.Saygımla...