Mavi gecede şiirler yazdım yüreğimin mağbedinde Engin suların çağlayan nağmeleriyle Toprak kokan benliğimde sevdalı haykırışım Ey nefesime serpilmiş bir yudum sevda
Sen ruhumun derinliğine düşmüş Efsunlu gecemde şavkımsın Vusul bulduğum tek sevdam İsmin kuru dudaklarımın nemi Lal olmuş dilimin çağlayan seli Acıyan sol yanımın dermanısın Yüreğim ellerinde ebedi saklar mısın
Sezai Binici/Umut_adam/Erzurum
Sevgili Dostlarıma Bugün 11 11 2011 anısına hediyemdir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşksın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşksın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özenle seçilmiş mısralarla hayat bulan nadide şiirinizi tebrik ederim. Kudretli kaleminizin her dem böyle seçkin şiirlerin altına imzasını atması dileklerimi gönül sayfanıuza bırakıyorum. Beğenerek ve saygı duyarak okudum be eserinizi tam puan ve favorimle kutluYORUM. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. TEKİRDAĞ.
Mavi gecede şiirler yazdım yüreğimin mabedinde... Engin suların çağlayan nağmeleriyle… Toprak kokan benliğimde sevdalı haykırışım… Ey nefesime serpilmiş bir yudum sevda…
Sen ruhumun derinliğine düşmüş… Efsunlu gecem de şavkımsın… Vusul bulduğum tek sevdam… İsmin kuru dudaklarımın nemi… Lal olmuş dilimin çağlayan seli… Acıyan sol yanımın dermanısın… Yüreğim ellerinde ebedi saklarmısın…
Tebrik ediyorum. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
HOCAM HARIKA BIR SIIR DILERIM DUALAR DILEKLER KABUL OLUR SEVEN YUREKLERDE NE DILERSENIZ VE OLMASINI ISTERSENIZ GERCEKLESSIN TANRIM DUALARI KABUL EYLESIN.SEVENLERI BIRLESTIRSIN.YUREGINIZIN MAGBEDINSE SEVGINIZ HIC SOLMASIN.YUREKTEN TAM PUAN.SEVGIYLE YASAYIN ASKLA DOLU VE MUTLU SEKILDE .
Bugün ne dilersen gerçekleşirmiş, pekte inanmıyorum ama, neyse öyle olsun. Ben de dileyeyim o zaman Allah'ım yarın sabah kalkayım ki, ülkenin yeni başbakanı benim, duamı kabul et Allah'ım. inan çok sevineceğim.
Gerçi kabul etmez yüce Allah, içten dilemedim... Bir de benim için Allah'ın her günü kutsaldır. Arkadaşlar arıyor, dilek dile diyorlar, sanki vahiy gelecek:))
Günü bilmem de, hediyen güzeldi Teşekkürler abi Selamlar
Belli ki bu günün sizde unutulmaz bir anısı var.Çok da özel bir şiir ollmuş. Tarih de çok özel.11.11.2011 Harika bir sevda şiiriydi.Beğeniyle okudum. Bunca aradan sonra yazmak için demek bu günü beklediniz. Duyarlı gönlünüz dert görmesin efendim.Her şey gönlünüzce olsun. Saygılar.
Yüreğine emeğine ve duygularına sağlık, şiir diye güzellikler sunulmuş…
Çok Beğendim.
…………………. Saygı ve Selamlar…