(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiçsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiçsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfalarca garip imgeleri bir biri ardına dizip işin içinden çıkamayanlar,şiiriyle ne anlattıgından kendisi bile haberdar olmayanlar,sonrada bu yapılan işe şiir diyenler bence mutlaka okumalı.Harika bir şiir nedeni ise sayfalarca duyguyu bir dörtlükle hissetirdiniz.Teşekkürler.
aslında, biliyor musun? hiç’ler bile çok şeylerdir. oysa sen, oysa sen! gözümde bir hiç bile olamadın. bildiğim şu ki; sadece adın beş harfti, gerisi külli yalan… gerisi, yalan…
aha bu da benden olsun Gardaş. :)))) kısa şiirinde anlamlar uzundu. önemli olan da az konuşarak uzun anlatmak değil mi?...
kısa fakat ulaştırdığı mesaj anlamlı..bazen değer verdiğimiz yada sevdiğimiz kişiler bunu hak etmezler..o zamanda vazgeçip silmek gerekir yürekten..bence hafızada ismini bile saklamak anlamsız..hayat..devam ederken..yürümeye koşmaya devam edilmelidir..her zaman ki gibi çok güzeldi..kutlarım..güçlü kalemi..saygılarımla selamlar..
Yürekte hic olmak kolay sey degildir.. Bunu saglayan dis etkenler degil, sairin kendisi saf disi tutar .. ki zaten bunlari dile getirdigine göre, pimini sair cekmis sevdanin
Kisa ama öz cümlelerdi abisim Senin yazdigin bir kelime bile olsa degerlidir benim icin, Demek ki yürekte böyle sevince katlaniyor her seye, biz sevdiklerimizi kirilsakta atamayiz ama senin psikolojini merak ettim gercekten.
Ne olabilir ki sevgi bogulsun kendi ellerinle O kadar zaman mücadelemizi kaybetmisken, simdi bu teslimiyeti kendi ellerinle birakmak neden ?
Abimsin, cünkü cansin Cansin, can oldugun icinde abimsin
Sevgilerimle abisim
*Hüzün* tarafından 3/4/2010 10:31:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
uzun zaman sonra sitem dolu bir siirle merhaba demissiniz bizlere,,,,,,,,, dil hic sin desede yürek sesi bunu kabul etmiyormus gibiydi,,,,,,,,,,,,,kutluyorum yeniden siirlrinizi yürek sesinizi okumak güzeldi,,,,,,,,saygilar slmlar,,,
* * * Çok güzeldi yüreğinize sağlık Sezai Bey, öyle oluyor bazen, hiç olup gidiyorlar hayatımızdan değer verdiklerimiz. Yüreğinize sağlık, gönülden kutlarım. Sağlıkla, sevgiyle, huzur içinde yaşamda kalınız, sevdiklerinizle uzunca bir ömür dileklerimle..
Uzun bir aradan sonra sizi görmek güzel sayfada..Hüzülü bir dörtlük..Bende kendi mısralarımla aynı duyguları paylaşıyorum.Tebrikler..Slm ve sevgiler... .....S O N D U A....
Açılmayan pencerelerin Umutsuz kanatlarında; Ekmek kırıntısı bekleyen Kuşlar gibi.. Bekliyorum.. Havanın, Suyun, Toprağın; Cemreleri beklediği gibi, Bekliyorum.. Gelmeyeceğini bile bile, Bekliyorum... ... Bekliyorum işte.. Ama son bir duam; İkinci baharını, Bir kara kış biçsin.. Bıraktın ya beni Anılarda,dünlerde.. O günden beri inan, Benim için B İ R H İ Ç S İ N ! ...............................ESRA DEREL
KISA AMA ÖZÜNDE GÜZEL BIR ANLATIM VAR...... BIR DÖRTLÜK TE HÜZÜN GÜZEL ANLATILMIS..... DEGERLI KALEMIN HEP VAR OLSUN..... IYIKI VARSIN..... SONSUZ SAYGI VE SELAMLARIMLA