(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* Lanet Olsun * şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* Lanet Olsun * şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiirdi Sevgili Arkadaşım ama, lanet okumak hiç iyi gelmez bana, bir kez lanet okumuştum ardından gelen olaylar bin kere lanet okunacak cinstendi ondan beri tövbe diyorum.Sevgiyle kal...
Lanet olsun seni tanıdığım güne lanet Bilesin sana ahdımdır bu bedduamdır Dilerim ömrünce ağlayasın gülmeyesin Lanet olsun senin sevğine aşkına lanet
sevgini haketmemiş demekki..bu bedualara dağ bile dayanmaz...biz yine de bedua etmeyelim.... hep sevgi nameleri de dökülecek değil ya kalemden..değişik ve güzeldi..kutlarım..sevgimle...
isyan etmek en doğal hakkın ama "ah" etme ne olursa olsun sevmiştin onu hatta belki hala da seviyorsundur... boşver,böyle güzel bi yüreği o kaybetmiş... yüreğine sağlık,esen kal...
Yürek isyan etsede herşey nasipten öte gitmiyor Sitemler değilmi insanı böyle isyan ettiren yinede ne siteme ne siyana değmez hiç bir şey tebrikler selamlarımla
Aşkımı arayasın bir dilenci ğibi Kapıma gelip bir lokma ekmek dilenesin Kesilsin nefesin el uzatanın olmasın Allahından bulasın vicdansız gülmeyesin
of of of bu ne sitemdir ne kadar üzmüş sizi, kolay kolay edilmez bu ahlar,üzülmeyin değerli kardeş herkes ektiğini biçer bu dünyada..Güzel düşünün güzellikleri yaşayın.Kutlarım.