(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GELİN BE ÂŞIKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GELİN BE ÂŞIKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dönelim cümle sıvadan, Gelin be âşıklar gelin, Geçelim Mülk-i fenadan, Gelin be âşıklar gelin.
Netsin âşık bu cihanı, Sevdiğine verir canı, Gelin bulalım cananı, Gelin be âşıklar gelin.
Verelim biz varımızı, Gel çekelim zarımızı, Arayalım yârimizi, Gelin be âşıklar gelin.
Ay güneş hem de felekler, Dolu her yer de melekler, Giyen tevhitten yelekler, Gelin be âşıklar gelin.
Cemal aşksız hâl nidelim, Hakk’a özümüz edelim, Aşk meydanına gidelim. Gelin be âşıklar gelin.
Yüreğinize sağlık,Gerçek aşklar mutluluk ve cennete götürür.dünya ve ukban saadeti elde edilir.selam ve dua ile. kutluyorum gerçek aşk ile yaradana kulluk yapanları.saygılarımla.
Cemal aşksız hâl nidelim, Hakk’a özümüz edelim, Aşk meydanına gidelim. Gelin be âşıklar gelin.
Davete icabet edip geldik be Cemalettin hoca,gönül pencerenize bizi davet ettiğiniz içinde ayrıca teşekkür ederim.. Kaleminiz daim olsun tebrik ederim çağrılı eserinizi..
Ay güneş hem de felekler, Dolu her yer de melekler, Giyen tevhitten yelekler, Gelin be âşıklar gelin.
Hakk yolunda yürüyen kullar mutlak Yaradanından mükafatı görür.candan tebrik ediyorum maneviyatı doyumsuz dizeler duygularınıza yüreğinize mahir kaleminie sağlık .başarılarınız daimi olsun saygımla.
Abi yüreğine sağlık mafaata dökülen o gerçek sevgi kalmadı Bir zamanlar ana babalarımız sözüne sadık taş dibinde yuva kuran yiğide kız vererlerdi Kızda varacağım kişinin çulu olmasın da adam olsun derlerdi Şimdi baba varına suna sürüklüyorlar çok güzel dizeler Daim ol
Dönelim cümle sıvadan,
Gelin be âşıklar gelin,
Geçelim Mülk-i fenadan,
Gelin be âşıklar gelin.
Netsin âşık bu cihanı,
Sevdiğine verir canı,
Gelin bulalım cananı,
Gelin be âşıklar gelin.
Verelim biz varımızı,
Gel çekelim zarımızı,
Arayalım yârimizi,
Gelin be âşıklar gelin.
Ay güneş hem de felekler,
Dolu her yer de melekler,
Giyen tevhitten yelekler,
Gelin be âşıklar gelin.
Cemal aşksız hâl nidelim,
Hakk’a özümüz edelim,
Aşk meydanına gidelim.
Gelin be âşıklar gelin.
Yüreğinize sağlık,Gerçek aşklar mutluluk ve cennete götürür.dünya ve ukban saadeti elde edilir.selam ve dua ile. kutluyorum gerçek aşk ile yaradana kulluk yapanları.saygılarımla.