ve dövülerek gitmişsindir yurdundan, suyun hürmetine yüzün üşüyerek.. bir sabahtır, ayazdır vakit dizlerin ürperiyordur gayrı kalbin kimdedir.. gitmişsindir itilerek..
gavur derler ardından babam içer, konar, göçer derler, bir kez olsun vurulmuşsundur sevincinden öl isterler babam dalgalar kanamış karaya çok mu ?
bu hazan, bu yapraklar keskin yağmur da neyin nesi babam ? talebe gittin altı şehirden birine sürgün döndün amenna ankara ellere ne ola ki sesin kimin sesi oy babam ? çeperinde kurşun göğsün ilk sabahtan.. leylim ley leylim ley
iki şiirdir eyledin, adları yok solar dedin güneş göçer turnalar, insan acıyarak alışıyor babam burası özyurdun bu devran üstümüze yağan da nesi ? öğreten sürgün gider onu anladık sürgünde öğretmen vurulur mu lan.. leylim ley leylim ley
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
vurularak ölen öğretmen salihe.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
vurularak ölen öğretmen salihe.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
belli yüreğinizden kopmuş gelmiş şiir patlamış bir volkan ağzı, zapdedilmez okuyanda da aynı heyecanı yaratıyorsa, o şiir; şairinden ayrılmıştır artık...
Bidiğimiz olaylar ama yüreğim yeniden acıdı.. Vurana da vurulana da.. Neden insan değiliz..Benim kızım ve damadım da öğretmen.. Öğretmenlere nasıl kıyılır.. Sizi kutluyorum.. sevgilerimle..
patlamış bir volkan ağzı, zapdedilmez
okuyanda da aynı heyecanı yaratıyorsa, o şiir; şairinden ayrılmıştır artık...
tebrikler