(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ansızın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ansızın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen gönül el değmemiş gül ister kollarında gecenin Ama olmuyor güller allanır, güller dallanır, ve birden dikene dönüveriyor. Başı dumanlı dağlar gibisiniz sayın şairem. Sevgiyle ...Dostlukla...
ÜSTADIM KUTLAR BAŞARI VE TEBRİKLERİMİ SUNARIM..ŞİİRİN KISA VE ÖZ HARİKA MISRALAR ...YÜREĞİNDEKİ VE KALEMİNİZDEKİ SEVGİ VE GÜZELLİKLER DAİM VE SONSUZ OLSUN ÜSTADIM...
Ölüm yaşamı sonlandırır ancak...Ama, gerçek sevdalar ölümsüzdür... Nefes aldıkça devam eder yüreklerde sevda ateşi, özlemi... Kalemine , yüreğine sağlık can arkadaşım...Bayramını kutluyor, tüm günlerinin bayram coşkusuyla dolu geçmesini yürekten diliyor, selamlar, sevgiler bırakıyorum sayfana....
Vaaaaay Hemşerim bu ne tatlı şiirdi böyle, kutlarım Mükemmelsiniz kelimeler mısraları adeta hüzne, gözleri ömre boğuyordu. Kalem ve yürek var olsun... En derin selam ve sevgiler... Esenlikler dilerim.
Gerçek sevgi bir ömür yürektedir.. Günümüz yalan aşklarına nazireydi dizelerin.. Çok güzeldi arkadaşım..Kutluyorum.. Bayram tadında günler dileğiyle.. Sevgiler İzmir'den..
Olgunlaşıyoruz arkadaşım ne güzel. Şu anda TRT Müzik kanalı Safiye AYLA'yı anlatıyor. Mutlu oluyorum dinlemekten,eski çocukluk günlerime götürüyor beni. Çok yaşlı değiliz ama duygularımız yoğun,bence sevgi doluyuz hepimiz. Bayram tadında günler dileğiyle. Sevgiler İzmir'den.
Gençken...''Eskiye rağbet olsaydı...bit pazarına nur yağardı''sözünün doğru olduğunu düşünürdüm....Şimdi aynı özlemler bende de çoğalıyor. Yaşlanıyor muyuz nedir cnm Arkadaşım::::)))))) İyi bayramlar diliyorum......Sevgilerimle.....
Hemşehrim inan ki şiirin benimkinden daha güzel olmuş......Deme ki sen serbest şiiri de çok güzel yazacaksın demektir bu...Lütfen bu şiiri sayfanda yayınla :::))) Teşekkür ederim....Selamlar gönderdim...Artvin'e karlı dağlara.....
Asi ruhum Zincirlere vurdu Kendini Cezasını kesip Sustu....
Bil ki sevgili Bir ömür bu can Hasretine dayanır Var oldukça Yüreğimde sevdan...!!
kaleminiz kavi olsun.. yürekte sevda olursa ..nasıl can dayanır çekene sor demişler..yüreğiniz varolsun duygusal kısa ve öz bir şiirdi ve de güzeldi ..esen kalınız