(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALBİNO SEVİŞMELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALBİNO SEVİŞMELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çocuksu yanımla sevdim seni tutkuyla bağlanarak, ağlayarak ve … senden vazgeçmem gerektiğini öğrenerek… renklerle bezediğim sevdamı derinlere gömerek gidiyorum sen bu aşkı hak etmedin
___söyle, ey sevgili! _____uçarı yanlarımız _______gidince, ne kaldı geriye _________albino sevişmelerden başka… .............................................................. ...... karşılıksız sevgidir çocuksu yanlarımızla sevişlerimiz..Rengarenk olması gerekirken kar beyazı kalır aşkın rengi..her şiirnizde aşk destanlaşıyor.şiirin altın kalemini kutluyorum...
baki ceylan tarafından 10/7/2007 2:29:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
çocuksu yanımla sevdim seni tutkuyla bağlanarak, ağlayarak ve … senden vazgeçmem gerektiğini öğrenerek… renklerle bezediğim sevdamı derinlere gömerek gidiyorum sen bu aşkı hak etmedin
her aşk baharda başlar sözü gayet meşhurdur. istisnalar kaideyi bozmaz sanırım. benimki sonbaharda başladı. eylül ayı kimine ki genelde öyledir, ayrılıkları, hicranları hatırlatırken bende bir aşkın miladı oldu. kendimi bildim bileli marjinal halimin bir örneğini daha yaşadım. kaleminiz daim olsun. şiiriniz güzeldi...
çocuksu yanımla sevdim seni tutkuyla bağlanarak, ağlayarak ve … senden vazgeçmem gerektiğini öğrenerek… ........................... yine muhteşem bir şiir okudum kalemiinizden.