Edebiyat defterinde incileri dizenlerin. Kavga değil erdem ile yazılanı süzenlerin. Diyar diyar yazıları şiirleri gezenlerin. Bu mübarek bayramını ta yürekten kutluyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Edebiyat defterinde incileri dizenlerin. Kavga değil erdem ile yazılanı süzenlerin. Diyar diyar yazıları şiirleri gezenlerin. Bu mübarek bayramını ta yürekten kutluyorum. onurlandırıcı şiirlerinizi kutlarım.
Sizin de Bayramınız kutlu olsun Üstadım, Hiç bir zaman sarsılmaz dostlara itimadım.. Şiir sayfalarını mesken tuttuk tutalı; Yokluyoruz dostları sırayla adım, adım.
Gönlündekini inci gibi dökene Allahtan Rahmet { Hayra ne varsa hoş ve güzelolan } Gönülden Huzur Saglık Afiyet Kurban bayramının tüm hikmetinin üzerine Mübarek olmasını diliyorum .... ..... .... ÇOK ANLAMLIYDI Anlıyanına Saglıkta Saygıyla Kal ..HEMFİKİRİM ..
Kavga değil -barış Mutsuzluk değil- umut Nefret değil -sevgi Hasetlik değil yardımlaşma Kıskançlık değil birlik beraberlik Emeğe saygı Küfür değil edep Kabalık değil kibarlık Kısacası adamlık. Gelenek göreneklerimize bağlılık, eskiden olduğu gibi insana ,insanlığa saygı duymak, değer vermek.. Bunu becerebilirsek...Yeşeriri sevgi bahçeleri gönüllerde diyorum.İyi bayramlar yazın dostu.
yahu diyorumki ne çok dost varmış saygılarımla
şiir muhteşemdi...