(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİNE BAYRAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİNE BAYRAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tanrıdan umut kesilmez... İçim burkuldu.. Ama sabırla güzel günlere kavuşabilirsiniz dost şair... Küçük kartalımın kanatları onu mutluluğa uçuracaktır elbet.... Kartal amcasının yüreği onunla beraber...
Sevgili hocam biliyorum uzaklarda bayramları yaşamak kolay değil.Sevdiklerinden ayrı kalmak elini tuttuğun,gözlerine baktığın yedirdiğin içirdiğin ağlayışlarına hüzünlerine ortak olduğun senden birinin ayrılığını bayram sevinciyle yaşamak elbette kolay değil.Tek teselli tüm ayrılıkların böyle olması.Sağlığından haberdarız ya bence oda yeter.Bir gün gelir doya doya koklarsın canının bir parçasını.Bilmem bu teselli eder mi.Nice bayramlara ayrılıklar olmadan.
İçim burkuldu..
Ama sabırla güzel günlere kavuşabilirsiniz dost şair...
Küçük kartalımın kanatları onu mutluluğa uçuracaktır elbet....
Kartal amcasının yüreği onunla beraber...