Bir delişmen dostluğum, Ve makasladığım siyah inci, Altın gömlek ve türbişönüm, Sıkıntı biçti şişeden mahrem, Mucize tırpanımda bir ölüm harmanı, Gün güne küser güne karşı,
… Sürgün edilen tanıdık bir umut, Ve gıcırdayan dişlerimde sarsılan meşguliyet, Zamanla ömür törpüsü de aşınır, Taş ocağında yandı sol yanım, Heykelsi ellerinde ben bir umut bulamadım, Kitabem yutkundu fikrini, Pervane oldumda seni avutamadım, Hora geçti feryadım, Hor göründü cismim, Yüzümde dünden kalma bir inat, Söz aksırdı tüm içtihadımı, Ruhsuz bir tefekkürüm… …
Ben çaresizliğime deva olamadım, Püskürdüm dilenci efradı, sadaka alamadım, Saksımda ektiğim kamelyalar Ve budadığım kökten zavallılar, Ben istemeyi bilemedim delişmen kalemim, Kırıldı hayal, Uçtu imgeler, Tüm ifadeler de bir mecaz, Ben hakikati göremedim…
Ve tebeşir tozu tut umutsuz ellerimi, Çömleklerde giymiş ihram, Haccı yarım bir beş, Mina tövbelerim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
""GÖREMEDİM""" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
""GÖREMEDİM""" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.