..................................... Şair ve şiir dostlarım bir ay gibi bir süre aranızda olamayacağım. Sağlık huzur dolu günler geçirmenizi diler saygılar sunarım. Hasan Öztürk
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU GÜNÜN ANISINA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU GÜNÜN ANISINA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Hasan bey güle güle gidip gelin fazlada özletmeyin şiirlerinizi Ama sanki üzücü birşeyler olmuş gibi his doğdu içime umarım böyle birşey yoktur selam ve sevgimle
galiba ben işi kaçırdım. şiir kaldırılmış ancak yorumlardan yola çıkıyor ve gitmek istediğinizi anlıyoru ve üzülüyorum. mübarek günde ne diyeceğimi bilemiyorum.iftara kadar bigisayarı kapatıyorum. .......................kararınıza tabii ki saygım var.ancak üzgünüm.sebbini bimiyorum tabii .ancak üzgünü. inşaallah yeniden buluşuruz ancak üzgünüm. .......................ben sizi seviyorum.
Tek bir hedef uğruna, tek bir bayrak uğruna, Tek bir vatan uğruna , bölünmeden birleşebiliyor musunuz, mutlaka kazanırsınız. Bunun aksi tarihte yoktur, Türklerin tarihinde hiç yoktur.
gitmenize çok üzüldüm..ama sonunda kazanılacak bir zafer varsa gidin elbet yolunuz açık olsun.. tekrar aramızda görmek dileğiyle sevgiyle kalın.... umarım herşey istediğin gibi olur...(abime)
Yeni şiirlerinizi bekliyoruz..Çok çok sevgiyle..