(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT REKABETTİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT REKABETTİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İyilik yaptınsa sus söyleme sende dursun, Fitne fesat kin hep senden uzağa vursun. Sevgi saygı emek gözden yürekten olsun. Hayat rekabettir sevdikce kazanacaksın.
Yılmadan şevkle derslerine çalışacaksın. Umut bedavadır fazla yaklaşmayacaksın. Yokluğa üzülmeden onuda yaşayacaksın. Hayat rekabettir hiç teslim olmayacaksın.
yüreğinize sağlık..yorumma gerek bile yok..tam puan .
Daima olumlu mesajlar veren; hoşgörü ve kardeşliği aşılamaya uğraşan, doğru dürüst bir şair olarak beynimize kazındınız. Çabalarınız için teşekkür, güzel şiiriniz içinse tebrik ederim. Saygılar
Gidenlere dostça hoşça uğurlayacaksın, Resimde hatırada şarkılarda bulacaksın. Gelen gidenlere benzer karşılayacaksın, Hayat rekabettir asla unutmayacaksın.
simdi cingil cingil notalara asılmalı bu sözler ve hergün en güzel sesli bir insanoğlu,ademoğullarına duyurmalı. inşaallah.kalemine ve yüreğine sağlık hocam.
Bazen kamyon şoförü gibi ağır viteste, Bazen pilot gibi olacaksın gökyüzünde. Uzanacaksın yorulmadan doğru hedefe, Hayat rekabettir diyerek ilerleyeceksin.
İçerigi muhteşem çizgi üstü çünkü insana cesaret veren niteliğe sahip,karamsarlık stres açılamayan ruhları karatmayan bu şiirleri hep önemser ve hayran olurum.Saygıdeğer Hasan Beyi bu güzel çalışmasından ötürü tebrik eder selamlarımı iletirim.Efendim..
Gidenlere dostça hoşça uğurlayacaksın, Resimde hatırada şarkılarda bulacaksın. Gelenlere de gidenler gibi karşılacaksın, Hayat rekabettir asla unutmayacaksın.
İyilik yaptınsa hiç söyleme sende dursun, Fitne fesat kin hep senden uzakta olsun. Sevgi saygı emek gözden yürekten olsun Hayat rekabettir sevmekle kazanacaksın.
Doğru söze ne demeli,aynen katılıyorum değerli kardeşim.Yüreğiniz engin kaleminiz daim olsun.
Gidenlerse dostça hoşça uğurlayacaksın, Resimde, hatırada, şarkılarda bulacaksın. Gelenlere de gidenler gibi karşılacaksın, Hayat rekabettir asla unutmayacaksın.
Evet unutmayacaksın sevgili dost Gönül dolusu selamlar