Lastikler kabak olmuş, rampa çıkmaz düzüne Mazotta pislik varmış, durmuş pompa gözüne Her tarafı yağ tutmuş, sürmüş el ve yüzüne Belli ki vuslat haram, bir kibritle yak gitsin Nasıl tutmuşsan onu, öylece bırak gitsin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yak Gitsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yak Gitsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Lastikler kabak olmuş, rampa çıkmaz düzüne Mazotta pislik varmış, durmuş pompa gözüne Her tarafı yağ tutmuş, sürmüş el ve yüzüne Belli ki vuslat haram, bir kibritle yak gitsin Nasıl tutmuşsan onu, öylece bırak gitsin.
Güzel ve anlamlı dizelerdi. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Yollar yürüdükçe aşınır, Bir yürek başka yere taşınır. Mert yürekler kılıcı baştan kuşanır, Yaşam geçen gün se bırak akıp gitsin... HakanKURTARAN Değerli Hocam, Yürekten Tebrikller..
Mazotta pislik varmış, durmuş pompa gözüne
Her tarafı yağ tutmuş, sürmüş el ve yüzüne
Belli ki vuslat haram, bir kibritle yak gitsin
Nasıl tutmuşsan onu, öylece bırak gitsin.
Güzel ve anlamlı dizelerdi. Tebrik ediyorum.
Saygı ve selamlarımla.