(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok Net! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok Net! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Paslanmış yürekler susmuş vicdanlar Halimiz n’olacak var mı bir anlar Mecazi aşklardan medet umanlar Derdinin üstüne bin dert katıyor
Gerçekleri şiirsel bir dille ne güzel yazmışsınız.Beğeniyle okudum. Kurban bayramınızı kutlar sağlık ve muyluluk içinde nicelerin ulaşmamızı dilerim. Selamlar.
Murat Hocam, Bu arama motoru var ya? Cidden çok uyanık bir motor. Adeta ruhu var. Bir bilgi yazıyorsunuz, bir harf noksan olsa, doğrusunu jet hızıyla nakşedip bir de soruyor: "Bunu mu demek istediniz?" Diye... Bazen kızmıyor değilim. Deli gönül diyor ki, şu sanaldan kurtulup reel aleme bir dönebilsek var ya! Bir dönebilsek!!! Neler yapmayız ki bu dünyada. Mesela ben :) Tansiyon 17'lerde, koletrol 375'e fırlamış. Müsebbibi sanal alemden başka ne olabilir? Elbette o. Zira saatlerimizi klavyenin tuşlarına yapıştırdık biz. Hareketsiz bir günlük yaşamda depo edilen yağlar, benim gibi hâla tanzimat dönemini yaşayan(!) ertelenmiş adamlar için fıtrata zulüm değil midir? Kedinin gün boyu yakalamak için koşuşturduğunu biz elimizden bırakmıyoruz. Sanal alışkanlığını sınırlandırmak gerek. Evden kütüphaneye kadar giden yolda yapılan egzersiz bana iyi gelecek sanki. Nerden nereye geldim, yine dağıttım mevzuyu. Sahi neden kızıyorum ki sanala. Sahi şu anda sanalda değil miyim zaten? Bana n'oluyor hoca? N'oluyor bana, (Monitörden bir yumruk gelecek şimdi. Ben en iyisi kaçayım. Alaca sokakları beni bekler. Eyvallah.
şey şeffaf ve bu kadar net olsa..Tebrik ederim sevgiler saygılar ..