(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bakmadan G E L M E şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bakmadan G E L M E şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne düşen bu güzel şiiri gönülden kutlarım. Amaç eleştiri yapmak değil ve meramım yanlış anlaşılmasın ama gözüme ilişen bir durumu paylaşmak istiyorum.
Keşke üçüncü mısranın kafiyesinin ilk iki mısra ile uyumu şiirin bütünündeki ahenk kadar mükemmel olsaydı. Bu bir kusur değildir; sadece kendi fikrimi beyan ettim.
Böyle güzel hece şiirlerine gerçekten ihtiyacımız var heceyi yeni nesillere aktarmak için. Tekrardan günün şiirini ve değerli şairini kutlar saygılar sunarım
Öncelikle bu denli MUHTEŞEM bir şiiri güne taşıdıkları için Seçici Kurula sonsuz teşekkür ederim.
İnanmak dediğimiz şey insanın özüne açılan şuurlu bir pencere ise şayet, yaşamın mânâsını kavrayabilmek ve arınmanın bilgeliğine ermek ise madem; bu ŞİİR’in dizelerinde çok derin anlamlar gizleyen felsefi bakış açısı olan sadece şiir olarak değerlendirilmesi haksızlık olduğu kanaatinde olduğum bir çalışma olmuş.
///
Şair’in burada sevgiliye hitap eder görünüşü altında yatan “biz “ olgusunu da içinde barındıran bir genel görüş hâkim dizelere. Aslında Şair , “ben” in şikâyetlerini de dile getirmektedir.
“Erdemdir hatayı kabul eylemek Küçültmez insanı özür dilemek Olmayacak şey yok verirsen emek Muhabbet gülleri ekmeden gelme”
Bu dörtlüğü okurken peşinden gelecek mısraların öğreti niteliğinde oldukça ders alınabilir dizeler olarak karşımıza çıktığını bildirir mahiyettedir.
Ve o söz:
“Aynada aynına bakmadan gelme”
Öyle zannediyorum ki her okuyanı bir anlık olsun düşünmeye sevk etmiştir.
///
Çok derin mânâlar içeren bu denli güzel bir şiir okuttuğunuz içindir teşekkürüm.
Şiirdi Su gibi konu mükemmel işlenmiş teknik yönden kusursuz güne düşerek kendini ispatlamış dizelerden kurulu bir eser kutlarım şiiri sevdiren dost kalemi saygılarımı bıraktım
Ne kadar acıdır ki bu sitedeki şair dostların şiire verdikleri değer bu kadar burada şiir demeye bin şahit isteyen eserlere sayısız yorumlar yapılırken güne düşmüş bu şiire verilen kıymete bakın. Her zaman dediğimiz gibi sitedeki şairler al gülüm ver gülüm mantığıyla hareket edip bir birlerini pohpohlayarak bir yere geleceklerini zannediyorlar. Yanılıyorsunuz..... Yüreğinize sağlık ....Saygılarımla
arifesat tarafından 10/31/2011 9:43:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gönül yapmak kadar muhteşem eser Bulunmaz cihanı arasan bir yer Niyetin saadet bulmaksa eğer Sevda çiçekleri takmadan gelme
GÜNE GELMEYİ FAZLASI ŞİLE HAK EDEN ESER CANDAN TEBRİKLER HOCAM,İNŞ HAFIZALARA KAZINIR BU MÜKMMEL NASİHATLER BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SELAM SYGIMLA.