Ve bir gülücük içimde gezinir, iplik gibi dokuma tezgâhımda gezinen neşe, Bir şelale gergef gibi işlendi, Nil’im taştı, güneşim kurudu bu akşam evime gelme! Ve umudumu çalan ıslak bir göz, göz içinde ayna… kuvvetim çatal ve yemekte kafes, git demirime değme, Ve deste deste hıçkırık, hıçkırıklar küme küme, Söyle nedir benim bu sıcak kanlı oluşum? Halime bakıp da gülme Ve heyecanlı bir görev, “kuşpalazı” dilim, Yorulmak yok, tüm karamsarlık uçsun topuklarımdan, Söğüt gibi aksın içime dalların, Bu bir şah damarı, kovamda arılar gezinir. Ben öleceğim bu saadetle, ne olursun med cezirime değme, tut hadi sevinç halatlarımı, hat ve haddini bilmez bir kişilik, …
Bir reis mucize dümenimi çevirsin, Dalga dalga ilhamım Med Cezir. .. Söz çok sesli, sukut değersiz, Ve görmeyen bir göz var ettin körlüğünle, Ben hep yanındaydım med cezir! Sense kendi kalende, Surlarda asılı bayrak, içimde yalnız bir sevinç, Özgürdün ama köleydin de kalbimde, Pervanem kanatsız, sıcak aşım zehir, Şimdi yapraklar evsiz, Ağaçlarda üvey anne, git bolluk toprağı, Git bırak beni kendi med cezirimde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"""""MED CEZZİR"""" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"""""MED CEZZİR"""" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
...Ve görmeyen bir göz var ettin körlüğünle...
...Ağaçlarda üvey anne,git bolluk toprağı..
şiiriniz çok güzel,hoşuma giden birkaç dizeyi sayfa rafıma koydum.
daim olan şiirlerinizle görüşmek üzere.
saygılar