Ve yogunluk içimde gezinir, Dikbaşlı benlik göçü gitme, Gür otlaklar içimde seni yalnız bırakır, keste uçmag olan içimi ve yak samanları, "kurak topraklar" benim olamaz, ıslanmış kaldırım ve yer gök bakır, ... ’Mucize Külü’ ektim kalbime can yakmayan, Zertüştler de acır mı halime?meçhul bir gölge putumu devirir, Baktığında görürsün yarı tanrı krallığı, ... Söyle ’mum’ ne kadar aydınlatır narımı? Narımda erir mumdan yogurulmuş gönül, Ve kaburgam bölünür tam üçe: bir bir BİR ... Menekşe ben senin morluğunda lacivertim, İmgem paletimde ağlar, döşemesi zordur fikrimi tablete, Çivisi aşınır yazılamaz kitabeme ütopyam, Hayaller gezinir katip Vadimde, ve kalemde yorulurmuş, tutmazmış ellerimiz. Bir işçi mabedler, duam balballara düşman, Ve ben kaldım iç sesimle, Buz gibi iç saham... sahamda kardaktan kuşlar, kalkandan kanatlara değdi oklar, Ve başı vurulmuş savunmamım, Kelle paça çorbam pis, içmi sakın yeme, baştan ayağa mücrimim, Mücrim iç saham. ... ve 610 girme Hira kalbime, Ben daha hicrete hazır değilim, Ve kamçıdan süvariler, Yaklaşma ağlama duvarıma! Ben neşeye dost değilim, ÜÇ iç saham, Ürpertide doğmuş vaktizsiz havarilerim. Çöktü diz üstüne helak edilmiş kavimlerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇ SAHAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇ SAHAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.