(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİRDAHA NE OLUR GİTME OLMAZ MI.? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİRDAHA NE OLUR GİTME OLMAZ MI.? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yangınlara döndü bu aşk içimde Özlem hasret tüter hep gidişinde Bu son artık diyorsun her gelişinde Bu defa bırakıp gitme olmaz mı tebrikler güzel bir şiir ... yüreğinize sağlık..
Yangınlara döndü bu aşk içimde Özlem hasret tüter hep gidişinde Bu son artık diyorsun her gelişinde Bu defa bırakıp gitme olmaz mı
Zorunlu ayrılıklar olmasa seven gönül bırakıp gitmez.Ayrılık insanı yer,bitirir.Onulmaz yaralar açar insanın içine...Ayrılıkların olmaması dileğiyle.Yüreğinize sağlık...Selamlarımla.....................
Bitsin bu ayrılık, dileğim budur Sevdan deli eder başımda durur Gönlüm feryadını sende susturur Ruyalar bırakıp gitme olmaz mı
Gerçekten seven bırakıp gitmez elbette. Sanırım sizden ilk kez hece okuyorum. Doğal olarak daha dikkatli gözlerle baktım . Bazı dizelerde hece fazlalıkları gözüme ilişti. Yazdıkça güzelleşecek şiir. Ben beğeniyle paylaştım.
Özlem hasret tüter hep gidişinde
Bu son artık diyorsun her gelişinde
Bu defa bırakıp gitme olmaz mı tebrikler güzel bir şiir ... yüreğinize sağlık..