Gam bilmez gayrı yeşil bakışların Cennet bahçesini ne çok istedin ey can !
Acele ettiğin kadar hasret ilikledin gönlümüze Gittiğin kadar gurbet
Çeşminde yaş dinmez oldu nice sevenlerinin Ferahlık niyazdadır gülü olman için cennetin
Tarifte dil acziyle meşhur olur ancak Ardından dualar mezkur olur ancak
İçimizi yakan elem sanma ki senin için Hali pür melalimizden yanmaktayız için için
Sen ki avcumuzdan kanatlanıp uçuveren bir kuş Hakk’a tevekkül eyleyip boyun büken bir duruş
Sürükleyip nefesini vardın işte o mazbut durağına Kavuştun artık vuslat kapısını açan ölüm burağına
/.
*Üniversiteyi yeni kazanmışken kan kanserinden nasibini alıp hayatının baharında dün vefat eden arkadaşıma Allah’tan rahmet, ailesine sabr-ı cemil niyaz ediyorum..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
../ .. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
../ .. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nota kadar şiiri gözlerimi kırpmadan büyük bir hayranlıkla okudum, notu görünce irildim, küstüm hayata.:( Kanser illeti, yaşlı-genç dinlemiyor ki be güzelim. Ben de eşimi kansere kurban verdim. Allah saklasın sizleri.
Duanıza amin diyorum.. Her ne kadar bilsek de bu dünya imtihan yeridir diye gidenlerin ardından hüzünlenmeden edemiyoruz..hasrettir zira sevdiğimize..gurbettir gönlümüze..
Siz gibi niceleri ağır imtihanlarla tartılıyor ki Rabbim gücü nisbetinde veriyor kuluna..sabredene ne mutlu..kazanana ne mutlu..
Gerçek bir dost yüreğinden dökülen, yürek burkan dizeler... Gencecik bir fidanken... Allah mekanını cennet etsin, ailesine, yakınlarına, dostlarına sabırlar versin... Saygı ve selamlarımla.
Narin yürekli NuN'um, Kapısı iken ölüm gerçek vuslatın susmak düşüyor bize elbette Ta ki sıra bize geldiğinde ne deriz son nefeste diye düşünmek için..
Nota kadar şiiri gözlerimi kırpmadan büyük bir hayranlıkla okudum, notu görünce irildim, küstüm hayata.:( Kanser illeti, yaşlı-genç dinlemiyor ki be güzelim. Ben de eşimi kansere kurban verdim. Allah saklasın sizleri.