ağırlaşan günde güneşin karanlıklığı çarpıyor kalp atışlarıma karışıp güney rüzgarlarında saydamlığın ılıklığını hissediyorum sacılmış saçların verdiği ahenkte bire bir kulaklarımın duyduğu korna sesinde küfür kokuyor ana avrat çöp tenekesindeki çöpe karışarak varlığın pençesinde kendim maç ayarladım mahallede üçün biri kalmışken o ekonomi zorluğunda üç sıfır mahkemedeymiş avukatsız . kim ne derse artık şaya çıkartmaya susmuş sinik her an mahlep mavisinde gezer dayım ve çocukları şer odaklarının gözleri bozuk uçuz petrol ve gözlük peşi sıra arabanın camından el sallarlar su dökümlük parke yollarda kaygan ıslaklıklar yeni alınmış ayakkabı sesine su sıçrayıverir frank sinatranın o eski sesi yankılanır kulaklığımın içinden sicim gibi fren izleri bağdaş kurmuşlar caddede oturuyorlar devrik bir çöptenekesinin cazıp dışı anılarının aşikaren görünmesi yoldaki balık kafaları karışmış mühendis gibi dans üstlerine geliyordu çaça oynamaklık . şüphesiz eller uyuşuk bankın üstüne gergin durur çivileri yarı yarıya çıkık tahta döşeklerde seremoni hissederim rüzgarsız adımlarda teker sayar dönüşünü kilometresi paraya mukabil ot gibi gaza basmış ayakları bok olmuş siyah demir yüklü ıspanak tarlasından sipariş edilmiş süpürgeye gelmeyen aşklar buram buram adadaki fayton atlarından bir fark gözleme yemişce yollarda geçirir güneşle yanar simli dudaklarından öpüp elveda dedim ölmeye saydım günü...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ölmeye ayrılmış gün.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ölmeye ayrılmış gün.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yorum yazmamışlar garip kalmışsın
acıdımda yazdım hadi bakalım seninde bana yazdığın yok yanii
.
...
yok,sul tarafından 11/15/2011 11:39:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
yok,sul tarafından 5/27/2012 9:26:36 AM zamanında düzenlenmiştir.