(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
barış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
barış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beyaz bir güvecinin kanatlarinda icsek kana kana Barisin özgürlügün isildayan günesinden Her yer yüreklerde cennet bahceli olsa Eller birlese kardesce Konussa Gözler Zaferin senligini Cekse dudaklar baris icin zilgitlar yükselse Senlense yer küre dag bayir yeserse..Küre...Afiniza siginarak icimden kisa bir dize eklemek istedim. Yazan güzel yüreginizle kaleminize saygilar cok güzel ve anlam yüklüydü..
Bir uçurum kenarında İki yaralı kardeş düş Gecenin kuytuluğuna Keskin hünerlerini sergilemekte
Gecenin avazının sesi Yıldızlar kuşanmış her halde Gökyüzünün bahçesinde Barış için direnmekte…
......Yüreğinize sağlık. Okuması zevk veren anlamlı dizelerdi. ......Kutluyor ve saygılarımla selamlıyorum. ......Hoşça kalın, barış ve sevgiyle kalın.
Barisin özgürlügün isildayan günesinden
Her yer yüreklerde cennet bahceli olsa
Eller birlese kardesce
Konussa Gözler Zaferin senligini
Cekse dudaklar baris icin zilgitlar yükselse
Senlense yer küre dag bayir yeserse..Küre...Afiniza siginarak icimden kisa bir dize eklemek istedim.
Yazan güzel yüreginizle kaleminize saygilar cok güzel ve anlam yüklüydü..