Akrepten korkma oğlum Korkma yılandan çiyandan Yaşamaktan başka Kavgaları olmadı onların Olmayacak Da Aklın hep tetikte olsun Ne varsa dünya da kötülüğe dair Ne zaman canın yanar Anla ki İnsandan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akrep şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akrep şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okumadıklarımı da okuyacağım. hayatın her basamağı var satırlarında inşallah kaybolmazsın, sahi şiirlerim kayboluyor diyordun neden kaydetmiyorsun bir yere, yazık değil mi?
yazdığım yerde unutuyom aklıma geleni kopyalıyom bu seferde kopyaladığım harddisk bozuluyo,baştan alıyom aa bu konu yabancı gelmedi diyorum kendime,idare ediyoz işte,,,
kessinlikle insanlar mezarlıktan yada cinlerden, perilerden korkarlar, asıl korkmaları gereken kendileri ve yaşayan familia ları bilmezler :) tebrik ediyorum... tarzınızı tarzıma yakın buldum, zevkle okuyacağımdan eminim şiirlerinizi :)
yok yahu, benim de arada bir aklı başında birşeyler yazdığım olur:) o bakımdan söylemedim zaten hani bi kalıba koymadan serbest bir şekilde yazmışsınız ya ondan ötürü :)
onlar hayvan kızdırırsan zarar verirsen sana karşılık verirler oysa ya insan en büyük meziyeti kan akıtmak ve isyan... hoş geldiniz...harika bir anlatımdı kısaca insanlığın özeti gibiydi...saygılar...
üzgünüm, insanın kendini üstün ilan etmesi ve tanrıyıda şahit göstermesi bana mantıklı gelmiyor,insanın yanlış bir ürün olduğunu düşünüyorum...bi dahaki gelişimde kelebek yada ağustos böceği olmayı isterim...ilginiz için teşekkür ederim...
okumadıklarımı da okuyacağım. hayatın her basamağı var satırlarında
inşallah kaybolmazsın, sahi şiirlerim kayboluyor diyordun
neden kaydetmiyorsun bir yere, yazık değil mi?