Seviyorum seni değil sensizliği Zamanı olmayan zamansızlıkları Ve ölüyorum kahrımdan Gecenin mehtabına diyemedim Seni sevdiğimi Haykırdım dağlara taşlara Ve tan yeri ağırıp hava aydınlandığında Kaldırımlarda uyuyan insanlar arasında Boş boş geziyordum Ankara’nın sokaklarında Sokaklar karmaşık kalabalık yanlızlık etkisi sarmış ruhumu Bedenim titriyor soğuktan beynim durmuş geçmiyor zaman Ellerim buz kesti birden hissetmiyorum artık acıyı esrarın etkisinden Kafam dumanlı kalbim efkarlı Efkar sarmış dört bir yanı Durmuyor bilegimden akan kan ve ardından karışıyor akan göz yaşım kana Ben seni sevdim yar elimde bir not bulacaklar SEVDİM SENİ HEMDE KÖPEK GİBİ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİM SENİ HEMDE KÖPEK GİBİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİM SENİ HEMDE KÖPEK GİBİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bedenim titriyor soğuktan beynim durmuş geçmiyor zaman Ellerim buz kesti birden hissetmiyorum artık acıyı esrarın etkisinden Kafam dumanlı kalbim efkarlı Efkar sarmış dört bir yanı
isimsiz kimsesiz kaldırımlarına adını verdim
sense gittin ipsizin birine kalbını verdın oldu mu şimdi be