(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Küçük kardeşim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Küçük kardeşim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kardeş kardeşe vermez ama, ben verdim işte.. Gıcır gıcır.Hem de,bağcıklı!.. Alalı daha bir yıl bile olmamıştı. İstedi naapiim ? Üç gün sonra kapının önüne bırakıp,kaçmış. İkisinin de topuklarına basıp,birinin de altını delmiş. 7 bayramdır aramıyor nankör!..
:) heryere birlikte giderken peşime takılırdı. annem 'tut kızım kardeşinin elinden sakın bırkma' derdi. komik ama adam 42 yaşında ama kendimi hala ona karşı sorumlu hissederim hep :) canım o benim
Be kardeşim seninkide hasretlikmi ben köydeki ablamı on yıldı görmüyorum Telefonla ne konuşursak onla yetiniyoruz Niye gitmiyorsun diyene söylemesi kolay Daim ol
ya pazardan pazara görüşebiliyoruz da bu kardeşim izmitte her pazar görüşemiyoruz o yüzden :) bu taraftan da ev tutacakmış diye bi duyum aldım.. o zaman tam süper olur işte
Her sevgi el ele, yüz yüze, göz göze ,kısacası can cana olmalı. Hani teknoloji denilen (ben ona sevgi yutan diyorum) o sihirbaz varya , Hani merhabaların mrb, selamların slm dönüştüğü. Hani aile bireyleri için kısaltmaların önemsiz olduğu Hani Allahısmarladıkların Byy olduğu Hani hepimizin sıkca kullandığı :(((( :)))) ların arasında can cana buluşmaların önemi anlaşılıyor...
Küçük kardeşim, küçük ve ilk yeğenim Deniz'i şu s saatlerde dünyaya getiriyor olabilir...Yurt dışında ve ben çok tuhaf,heyecanlı,buruk bir psikolojideyim..Kardeşlerle sık görüşülmeli,başka ülkelerde olup da yılda bir kez görüşmek yetmiyor insana :)
Roza tarafından 10/16/2011 8:25:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
:) ya aslında sık görüşüyoduk ama bu aralar biraz zaman skıntım var. :) bayrama kalmaz görüşürüz. Minik Emir'in okuluna yakın biyerden ev tutmayı düşünüyo
bayramda da görmemiştim bugün babamlarda karşılaştık özlemişim seni be küçük kardeşim
.....Kardeş olur da özlenmez mi be . .....Tanrım kimseye yaşatmasın bir de üç kardeşini kendi eliyle ......toprağa koyan biri için. .....Benim için çok anlamlı ve duygulu dizelerdi. Kutluyor ve saygılarımı gönderiyorum. ......Hoşça kalın, sağlıkla kalın.
küçük kardeşim
daha sık görüşelim
sılayı rahim geldi aklımahiç kimse kalmasada doğup büyüdüğümüz yerleri görmek ayrı bir huzur veriyor insana
kutluyorum hatırlatmanız için