(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Namümkün ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Namümkün ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Encamdır, bilirim İçilecek elbet, ölüm şerbeti Öylesine hud’a-lı bir dem’de ki beşeriyet Namümkün görmek cenneti. ****************************************** Sonumuz ölüm... Böyle bir beşeriyetin içinden sağlam, arınmış, tertemiz çıkmk mümkün müdür ki; cenneti görebilelim!?.. Kısacık şiirde çok anlam.. Beğeniyle okudum. Kutluyorum kaleminizi...
Encamımız ölüm de sevgili şair cenneti görebilmek "namümkün" deyip çok da karamsar olmamak gerek beşeriyetin gidişi kötü, ama biz yine de iyi olmaya devam edelim
...
çok güzeldi elbet, son derece değerli bir anlatım, üslûp (defterde sık rastlanılmayan)
(Bir de siz güçlü bir kalemsiniz sevgili Kutbo, şiirin altına sizin sayfanızda sözlük şık durmuyor. Bırakınız anlayan anlasın, anlamayan için sözlük konmasından yna değilim. Şiirin etkisini azaltıyor görüntü.)
sevdiğim yazarlardan...çetin altan'ın dediği geldi aklıma " enseyi karartmayalım" ... pesimist olmak güzel bir şey olsa da.. çoğunluğun ahvaline baktığımda...pek ışık gözükmüyor tünelde. ... açıklamalara ben de pek rağbet etmem... biraz "şiir arası eğitim" biraz " ar-ge" merakı uyansın diye.....düşünmüştüm ... ince ve nazik yorumunuz için teşekkürler saygılar
İçilecek elbet, ölüm şerbeti
Öylesine hud’a-lı bir dem’de ki beşeriyet
Namümkün görmek cenneti.
******************************************
Sonumuz ölüm... Böyle bir beşeriyetin içinden sağlam, arınmış, tertemiz çıkmk mümkün müdür ki; cenneti görebilelim!?..
Kısacık şiirde çok anlam..
Beğeniyle okudum. Kutluyorum kaleminizi...