(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___İM Şiirler 42____ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___İM Şiirler 42____ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olmaz, ille de gül ile bülbül olacak. başkaları sevmeyi bilemez, ya da onlar hemencecik kavuşmaya çalışırlar, polemik yaratamazlar, gündemi değiştiremezler. Hem aşkları da ciddi değildir, nisan yağmurları gibidir. Gerçek aşkı gül ile bülbül yaşamış...Gül ile bülbül hastalığımız kronikleşti, artık beynimizde ruhumuzda çıkamazlar, silinemezler. Öyle ki divan edebiyatının vazgeçilmez mazmunudur. Şiirlerde mutlaka yer alır. Genel olarak gül eziyet çektiren vefa bilmeyen, aşığa -bülbüle-her türlü cefayı reva gören zalim bir sevgilidir; bülbül ise Mecnun, Kerem, Ferhat vb gibi umutsuz, divane, ama dünyanın en büyük aşığıdır. Ki bu aşk, elbetteki kavuşamadıkları için büyüktür. Evet, hep gül ile bülbülün aşkını dinledik, bu konuda birbirlerini sevdiklerine dair methiyeler dizilmiş. En acıklı aşk hikayelerine konu olmuş , tasavvuf şeyhlerinin ve mistik edebiyatcıların bitmek tükenmek bilmez argümanı olmuş, bu ikilinin birbirlerini sevdiklerini, yine bu ikili hariç, bütün dünya bilmektedir. Şimdi bu hastalığa başkaları da kyakalansın istiyorsun, öyle mi sevgili kutbo:)) Boşver, onlar da deşifre olmasın:)))
Güzeldi
Teşekkürler, sevgiler