(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bişey şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bişey şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çocukken evimiz caddeye yakındı. geçen arabaları sayardık :))) zatebn bi saatte bir araba geçerdi. :))))))))))))) araba tutardık. 2. araba benim 7. si senin gibi
Az ve öz....Koskoca Mesnevi'yi üç kelimeye sığdırmak gibi... '' Hamdım, piştim, yandım'' .Biz , oldum, doldum, güldüm, öldüm, soldum, yoldum u alt alta dizip onlara süslü püslü elbiseler giydirerek ''aha da bir şiir yazdım '' derken siz '' Kelimeler çok kıymetli, boşa harcamayalım, lüzumsuzsa söndürelim'' diyorsunuz her zamanki gibi...Bize de yine her zaman olduğu gibi sizi izlemek düşüyor... Tebrikler ...
o zaman insanların kara yüzlerini görememiş olursunuz o zaman kalplerdeki kiri ve hırsı anlayamamış olursunuz o zaman çölleri lalezar gibi görürsünüz o zaman dünyada kötü insan yok zannedersiniz anlayışlı zannedersiniz bütün insanları saygılı görgülü edepli işte o zaman düşünmeden izlemek "güzelmiş" diyebilirsiniz de hani sizin dediğiniz gibi "o değil de" asıl yüzler maskeler sıyrıldıktan sonra "güzeldi bir zamanlar" dersiniz.
belki de yağmurdan sonra asıl hallerine dönüyorlar yağmur gizledikleri yanlarının üzerindeki örtüyü alıp götürüyo belki belki belki de... biz yanılıyoruz öyle olmak lazım biraz ... ... düşündüm de bu halimiz daha iyi...
bende izlerim hep ve hep kocaman dünyalar görürüm ama bişey düşünmeden yorumlamadan izlemekte güzelmiş :) yeni farkettim. ıssızın dediği gibi,trene bakmak gibi
bak bi de semaver getiriyolar dı..taze çay..meşe kömüründe... oh..taze simitle içmiştik o zamanlar.. hey gidi günler.. deli gibi onlarla oyalanmışım...kocatepe caminin 50 metre ilerisi bilem harabeydi..yıkık dökük evler vardı..bi dönüm tarla niye almadıysam:)))
sene 94 angaranın gençlik parkındayız arkadaşla.. bi göleti var içinde..ortada şelale gibi su fışkırıyor.. bi sandal a bindik turlayalım diye..ilk biniyom tabi..! küreği salladıkça bizi ters yöne götürüyor..şelalenin altına dayandı sandal..çırpınıyoruz çırpınıyoruz kurtulamıyoruz... sonuş: havuza düşmüş gibim olduk..yabancı memleketdeyiz..günlük gelmiştik zati.. resil malamat olduk valla:)))
bak daha bişey pişirmemişler..? gönderdiniz beni uzaklara..koli sevdasına dolandım beygir gibi..! ortada ne koli var ne doli:)) pirincide vermedinki ayıklayım ya...
Saygılarımla.