(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok sevmiş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok sevmiş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Benim de özellikle şairlerden hoşnut olmadığım konu bu. Arkadaşlar ,yaşamaktan yana koyun tavrınızı . Nasılsa öleceğiz.Bırakın ölümle ağlayıp zırlamayı bir güzel yaşayın hele.Güzel ve iyilikle yaşarsanız ölümde yaşamaktır.sizin bu konudaki duyarlığınızı kutluyorum..Selam ve sevgiler..
Alışmamışız ne yaşayasıya ne de yaşatasıya sevmelere . ölesiye öldüresiye sevdalarımız olmuştur bizim hep öyle öğretmişler bizlere ezelden beri ondandır sevdalarımızın ölüm kokması..
insanoğlu ne tuhaf gözünü yaşamaya değil de ölmeye dikmiş hem de en sevdiği şeylerin üstüne
’ölürsem yanında öleyim’ demiş de ’birlikte yaşayalım mutlu olalım’ dememiş çok sevmiş... ölmüş...
.....Nedense bir takıntı olmuş ölüm sözcüğü bizde. " Ölümüne sevmek", Ölmeye ölmeye ölmeye geldik, ..... yenmeye geldik" ve daha birçok. Kardeşim öleceğine sevginin ve yenginin tadını yaşasana değil mi? .....O değil de, iyi yaşamlar.
....Doğrudur. Biz sevinirken bile can alan bir toplumuz. Yoksa düğünlerde, bayramlarda ve maçlardan sonra silahla bu kadar insan neden ölüyor ki? .......Sevgiyle ve sağlıkla kalın.
(( cok sevioyrum diyene de inanamyacaksin kim önce ölürse zaten ask bitiyor baska askalra yelken aciyorlar nerde ask sevgi ölene kadar baska sevmeyeceksinki ask ask olsun ben buna inanirim .
pamukkale. tarafından 10/13/2011 4:30:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
))))) en dogrusu , canim askim derler sonra kanli bicakli düsman olurlar ask böyle bir sey iste nankörrrrrrr en iyisi hayati paylasmak saygi duymak yok cok seviyorum yok ökürüm bos mlaflar bunlar bence ..sevgiyle kal esma...
Saygılar