(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benmişim gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benmişim gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında bir dönem insanlar dert babası veya dert anası olduklarını sanıyor...Elalemin derdini dinlemekten kendi derdimizi unutuyoruz...Kendimizi bulana kadar da canımız çıkıyor...
o kaprislerin nelere yol açtığına şahid oldum... küskünlüğün nasıl sellere dönüşüp dağları tepeleri koparıp getirdiğine.. şahid oldum. merhaba değerli şairim.. hoşbulduk.. hoşgördük... ve bayramınız kutlu olsun
her şeyi kendi haline ve havasına bırakıyorum... yağarsa ıslanıyorum... güneş açarsa ısınıyorum... hep ben olarak kalmaya gayret ediyorum... "hayat yaşamak içindir1 diyorum... gülüyorum.. :))))
havayla oyun oynanmaz..ne zaman eseceği belli olmaz.. çarpılırsın mazallah..ceryanda kalma sakın:)) kayseri mantının içine ne koyuluyordu ya...? aklıma gelmedi bi türlü. çabuk söle..hamurum ekşidi:))
havada bir küskünlük bir kapris var sanki yağan esen gürleyen benmişim gibi
Her günümüz bir olmuyor bazen esip gürülemekte gerekiyor demeki sonun yine huzur ve sağlık olması dileği ile yüreğimizden huzur ve mutluluk eksik olmasın
havada bir küskünlük bir kapris var sanki yağan esen gürleyen benmişim gibi .....Hani bir zamanlar tv'de sık duyardık; " Hava nasıl olursa olsun, yeter ki sizin havanız iyi olsun" .....Ben katılıyorum bu söze. Bırakın sizin havanız iyi olsun. ....Tebrikler ve sevgiler size gelsin.
Yüzümü yıkadım aslında çildime de iyi bakarım, geçen gün bir açılışta bir radyo proğramından çilt bakım seti kazandım..benim yüzümden değildir bir yanlışın olmasın ..çünkü çok bakımlıdır benim yüzüm .iki gözüm sen bir daha düşün başkasının yüzünden gelmiştir..kış bulaşıcıdır her sene gelir..:))
Sev sev.. Ama, gerçekten sevgiyi hak ediyorsa.. Reklam şirketiyle ortak mısın diye düşündüm birden.. Ne bileyim, çoksev, falan geyiği.. Hani var ya, ha işte o reklam... Yine öpüldün!...
Hıııımmmm!... Nnazlısın.. Geçmiş olsun yine de... Kendine de iyi bak.. Aynada değil ha!... Hadi iyisin, öpüldün, bana geçmesin, ha ha haaaa hapşuuuuu!...
saygılar.