(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Peki annecim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Peki annecim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eğer bir gün büyürsem bir gün ellerimden tutulmadabn da yürüyebilirsem iyi ile kötü farkını anlayabilirsem faydalı ile faydasızı bulabilirsem zor bir bulmaca çözer gibi anneme kocaman bir müjde vereceğim inanmaz yine de valla aynı böyle şiir gibi hala aynı tembihler hala aynı endişeler ya nerden bulursun bunları "anneler sağolsun" "iyi bayramlar şairem"
Benim annemde aman oğlum yemene içmene dikkat et.aç kalma hemi dedi bana,bende onu dinliyorum .."""""Müsadenle buradan canım anneme selamlarımı söylüyorum,bizim köydeki manda bekteşe,topal haskülüye ,partooon hasana da selamlarımı iletiyorum.Almanyada olan komşuma , Amerikada olan arkadaşıma,Endinburgtaki dostuma sizin sayfanız aracılığı ile selamlarımı sunuyorum,Rusyadaki nataşaya , italyadaki benittoya , mısırdaki arkadaşın haşim ibni mübareğe de selam söylüyorum,diğer ülkelerden selamımı alamayanlar kusura bakmasın sonra yazacağım"""
saygılarımla.