(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSİMSİZ AKŞAMLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSİMSİZ AKŞAMLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Lacivert gecenin ardından Gri sabaha uyanan birçift masum göz. Aldırmasızca doğan günle Belirsizliğin getirdiği şüphe...
Musluk başında: Yüzü iki ellerinin arasında Yalpalanıyor yaşanan kör duyguları...
İsyankarlık oluyor davetsiz misafiri Düşününce ,dünden kalan öfkesini..
Aslında: Hasret dost bildiği yüzlere, Derinden ah çekip, Hakim olamıyor sellerine...
Sebebsiz beliriyor aynada benzeri Hüküm veriyor kendince,kendine. Derleyip,topluyor geçmişini..
Ak sayfaya düşen , İnci taneleri dökülüyor dizelerine. Çoğalıyor adeta derin öfkesi...
Pusulasız düzenin getirdiği yön gibi Başlıyor yazmaya olan biteni. Uçup giden umutlarını, Çehresinden siliniyor gülüşleri...
Yeniden diyor,yeniden gelebilsem Yaşarmıyım böylesi boş, Adımları karanlık dünya’da...
Buğulu birses , Düşlerinde olan biri. Şeçmemişken hayalle ,gerçeği Gizli el uzanıyor ötelerden,benimsiyor kaderini...
DAĞALMIŞ GECEDEN,BÖLÜNMÜŞ SABAHLARA......
Yüreğin dert görmesin Yüzün hüsranla cebelleşmesin. Canım arkadaşım bu yakıştırmaların seni sen olarak anlatıyor. İlgi ile bekliyorum yenilerini, Heyecanla okuyorum sayfandaki cümlelerini. kutlarım seni. her zaman gül. BiTaNeSi...
Yeniden gele bilseydik keşke dünyaya ne yazık ki bir hakkımız var gelmek için ister daral ister geçin Güzel kardeşim yüreğine sağlık çok doğru güzel dizeler
Lacivert gecenin ardından
Gri sabaha uyanan birçift masum göz.
Aldırmasızca doğan günle
Belirsizliğin getirdiği şüphe...
Musluk başında:
Yüzü iki ellerinin arasında
Yalpalanıyor yaşanan kör duyguları...
İsyankarlık oluyor davetsiz misafiri
Düşününce ,dünden kalan öfkesini..
Aslında:
Hasret dost bildiği yüzlere,
Derinden ah çekip,
Hakim olamıyor sellerine...
Sebebsiz beliriyor aynada benzeri
Hüküm veriyor kendince,kendine.
Derleyip,topluyor geçmişini..
Ak sayfaya düşen ,
İnci taneleri dökülüyor dizelerine.
Çoğalıyor adeta derin öfkesi...
Pusulasız düzenin getirdiği yön gibi
Başlıyor yazmaya olan biteni.
Uçup giden umutlarını,
Çehresinden siliniyor gülüşleri...
Yeniden diyor,yeniden gelebilsem
Yaşarmıyım böylesi boş,
Adımları karanlık dünya’da...
Buğulu birses ,
Düşlerinde olan biri.
Şeçmemişken hayalle ,gerçeği
Gizli el uzanıyor ötelerden,benimsiyor kaderini...
DAĞALMIŞ GECEDEN,BÖLÜNMÜŞ SABAHLARA......
YAZAN:KADER OYUNCUSU
Özel ve güzel bir şiir kuvvetli bir anlatım ifadesi şairemizi ve şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.