Gökyüzünün ötesinde Pırıl pırıl parlayan bir yıldız Aslında bir peri masalından fırlayıp Gülücükler saçan bir kız Derler ki, gülümsediği için hep kınanmış O da dayanamayıp gökyüzüne kaçmış Gülücükleri artık duyulmasa da ışıltılar saçmış Bense kendi halinde mehtabı seyreden bir yalnız… Platonik şiirlerde sevgiliyi arayan aşksız.
Yine bir gece vakti… Mevsim yaz, hava sıcak, içim sıkkın Kafamda hüzünlü hikayeler Uzanmışım sırtüstü Gözlerim yıldızlı gökyüzüne dalgın... Aniden yıldızlar parladı Sanki perdeler açıldı ve sahne aydınlandı Gülen yüzünle sen belirdin ışıl ışıl Bana bakarak Sonra, bir ışık demeti uzandı senden ellerime Çekiverdi beni... Bedenim toprağa karışırken Ruhum yükselip yanına geldi Hüznüm, gülüşünle boğulurken Yalnızlığım sona erdi
Derler ki, Bu iki yıldız gökte yanyanaymış Güldükçe birbirlerine Işıklar saçılır karanlıklar dağılırmış İşte, bu yüzden sevenler her zaman Yıldızlardan ilham alırmış. Buna masal dense de gerçeklerden bir pay varmış… Her neyse, üç elmayla biter ya masallar Elmalar ışık olup düşmüş göklerden, alan almış… Almayana, zaten aşk nasip olmamış.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıldız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıldız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dayanamayıp gökyüzüne kaçan kendince şanssız… Bense kendi halinde mehtabı seyreden bir yalnız… Sevgiliyi bu kadar yüceltiğine göre yaz aşkları değil bu..Tebrik ederim saygılarımla.
Göklerde parlıyorya her akşam bizlere ay, O aydan hepimize düşecektir birer pay... Tabii ki bizde şiirinizden kıssada hissemizi almalıyız...yüreğinize sağlık.
Gidişinle fırtınalar koptu herşey savruldu Ruhum göklere erdi de bedenim toprak oldu Dayanamayıp da yıldız oldum, yanına geldim Işığımla sardım seni karanlıklar emeğine sağlık çok güzel bir şir okudum tebrikler
Parladıkça gökteki yıldız… Gökte, dünyama gülen bir yıldız olmuşsun Karanlık geceme güneş gibi doğmuşsun Hüznümü neşenle, gülüşünle boğmuşsun Aklımı benden alıp kalbine koymuşsun
...
Değerli yazın dostu,
Emek verdiğiniz,uyaklarla bezeli,öykümsü şiiriniz,aldı götürdü göklere,yıldızlara. hani hani ,uzatırsam elimi,sihiriyle bir aşk tutarım diye,yumdum gözlerimi. Mesaj hoştu, tebessümle okudum. Paylaşımınıza teşekkürler ve saygılarımla !
Sizler gibi değerli şiir severlere farklı bir tat sunabilmişsem ne mutlu bana... Aynı atmosferi soluyan birilerinin olduğunu bilmek ayrı bir motivasyon kaynağım... İlgi ve değerli yorumlarınız için gökteki yıldızdan bir parıltıyla içten teşekkürlerimi sunuyorum efendim... Ve saygılar bizden...
Bense kendi halinde mehtabı seyreden bir yalnız…
Sevgiliyi bu kadar yüceltiğine göre yaz aşkları değil bu..Tebrik ederim saygılarımla.