Yoksunya ayrı kokuyor bu sonbahar... Düşüşleri bile farklı sararan yaprakların! İncinmemden korkuyorlardır kimbilir Kışa hazır olmadığımın farkıdalardır belkide
Yanlızlığıma yenilmemden korkuyorlar sanırım, İnatla terk etmiyor şehri göçmen kuşlar... Zemheri kışıma ortak aramıyorum oysa, Donmaya razıyım sabah ayazı kapında...
Kırağı yağmış, farketmiyorum, Düşüyorum, dizlerim kanıyor, yüreğim gibi Aynı miktar üşüyorum, içimde derin bir ürperti Üzerimde beyazlarım, kefen niyetine sarındığım... Hani çok yakıştırdığın... Biraz çamur bulaşmış ama hala sen kokuyor buram buram...
Buz tutan ellerim ararken ellerini... Nefesim kesiliyor, boğazımda ilmek ilmek düğümlenmiş cümlelerim... Veda etmeyi bile beceremeyen seni özlüyorum... Farkında değilmisin? ÖLÜYORUM....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
___ÖLÜYORUM___ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
___ÖLÜYORUM___ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yanlızlığıma yenilmemden korkuyorlar sanırım, İnatla terk etmiyor şehri göçmen kuşlar... Zemheri kışıma ortak aramıyorum oysa, Donmaya razıyım sabah ayazı kapında...
NE HOŞ ŞİİR YAZMIŞSINIZ ŞAİREM KUTLUYORUM..................................
sabahın köründe kalkıyorum yataktan. amaçsız bir hayatın her anına daha fazla anlamsızlık katmak adına kalkıyorum yataktan. uykum yarım, hevesim eksik, kahvaltıda içtiğim çay bulanık…
ölüyorum.her sabah aynı yoldan işime gitmekten bıktım. ömrümün başka yollarına çıkış arıyorum, çıkmaz sokaklarda mahsur kalıyorum. her sabah aynı ofiste aynı masaya oturuyorum. aynı işleri yapıp aynı insanlarla muhatap oluyorum. her sabah aynı saatte geliyor çayım, aynı lokantadan geliyor öğlen yemeğim, aynı garson çocuk ürkek adımlarla giriyor odaya, aynı fabrikasyon yemekler geçiyor boğazımdan, tıkanıyorum…ölüyorum…her akşam işyerinden dışarı adım atarken bugün de bitti çok şükür demekten sıkıldım. sıkıldım aynı vesaitle aynı evin yolunu gözlemekten. bıktım sahte gülümsemelerle gün boyu çağlayan egomu saklamaktan. usandım artık şarkısı yarım kalmış akşamların nihavend hüznünü ensemde hissetmekten…ölüyorum…her akşam televizyonda aynı *oktan programları izlemekten, izleyenleri izleyip iç geçirmekten, o kör saatte çat kapı gelen ** misafirlerden, ana haber bültenindeki pespaye suratları görmekten, her dem kaybolan mahalle masumiyetini, yalın ayak çocukların lastik top peşinde koşularını gazoz kokusunu, çokokrem tüpüne dudak arası yumulmayı geride bıraktığımı idrak etmiş olmaktan bıktım offff sevgili şairem insan gercekten ölüyor nefes alırken tebrik ederim sevgiyle kalın hoşm kalın
ölüyorum
gecenin üçünde sol yanımdaki ağrıdan korktum. sol bileğimdeki damarın atışından. şüheda kanımın akışından. can havliyle hastane kapılarına gitmekten. röntgenimi ışığa dikip dudağını yandan ısıran doktorun çattığı kaşlardan korktum. akciğerime yerleşen o habis urun büyümesinden korktum. şakaklarımı bıçak gibi kesen cümlelerini duymaktan korktum.
ölüyorum… güzbaharındayım ömrümün. dedemi, nenemi gömdüğüm toprağın ha düştü düşecek çizgisindeyim. kan tüküren öksürük akşamlarda şimdi biçare yaşam ipinde yürümeye çalışan topal bir cambazım. üflesen düşeceğim farkında mısın annem?
Yanlızlığıma yenilmemden korkuyorlar sanırım, İnatla terk etmiyor şehri göçmen kuşlar... Zemheri kışıma ortak aramıyorum oysa, Donmaya razıyım sabah ayazı kapında...
çok güzel şiir okudum, yüreginize emeginize saglık saygılar...