(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Tanımsız Olandır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Tanımsız Olandır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir araştırmaya göre;aşk enfazla 3 yıl sürermiş.Üç yıl sonra yerini dilerse sevgi, birazcık saygı ile alışılmışlık duygusuna yerini teslim eder kalpten ucuverirmiş.. :) ßaşka diyarlardaki yüksek tepelere göz diker,hayaliyle yaşarmış.Yani aşk gecici imiş.Gecip gidecekse,aklımı,benliğimi yok edecek ise,faydadan çok zarar verecek ise,negerek var onun için yanmaya..saygılarımla!
Aşk!Onu tam olarak tarif edebilen olmamış zaten.Bildiğimiz tek şey İlahi aşka merdiven(insanların zaaflarını içinden çıkarırsak)olduğu... Şiiriniz bende farklı bir düşünce açılımına vesile oldu...kaleminiz daim olsun ...saygılar...
ah aşk ah... kimini yakar kimini mutlu eder... tanımsız birşey dediğin gibi.... acısada sol yanım yine hayata aşkla bakarım :) diyenlerdenim :) yüreğine kalemine sağlık
Ne kadar haklısın Meselci ... Belki de tarifi olmayan, tanımlanamayan ve hiç bir kalıba sığmayan Aşk'tır... Tıpki bir yürek gibi.. Bir yere sığmaz bedenimize sığar ancak.. Bazen beden bile taşıyamaz.. Uçar gider yürek... Uzaklara.. Her yürek bir Aşk'tır.. Aşk dolu yüreğine sağlık, Tebriklerimle,
Mevlâna' ya sormuşlar "aşk nedir?" diye; "ben ol da bilesin" demiş...:)
Tebrikler, Sevgi ve saygılarımla....:)