(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İşte bu bizim hikayemiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İşte bu bizim hikayemiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilek güzel olunca yorumlar da harika oluyor,paylaşmak da...
Birkaç dizeye neler sığmıyor ki.Bazen kendi sayfama girmeden DOST SAYFASIna bir selam verip geçeyim diyorum..İyide ediyorum..İyikide yazıyorsunuz..Saygılarım dost sayfasına:)))))))))))))))))))))
Bir tıkla açılıyorda bazen kilitleniyor, Ne yaparsan yap nedense açılmıyor. Seven yürekler hep denetleniyor, İnsan kaderinden kaçılamıyor... HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler Esma hanım. saygılarımla ...
Birimiz Evropalı,birimiz Asyalı..İş çıkışı oraya gelmem epey zaman alır.Bence hafta sonu (bu hafta değil) yapmak daha mantıklı..Zamanımız bol olur he :P
E tabi Allah muhafaza istanbul'da yaşıyoruk yani iki damla yağmur düşünce hayatın felç oldugu bir şehir :))) ya hava güzelken zevkli olur,gezerik hem ondan :)
Gözleri aşka gülen taze söğüt dalısın Gel bana her gece sen gönlüme dolmalısın Tatlı gülüş pek yaraşır gözleri ömre bedel Ah negzeell negzeeell seni sevmek Ah negzeeell negzeelll...
öyle saf öyle temiz,kenetlenmiş ayrılamaz kalbimizde ellerimiz,kanımda canımda dört yanımda senden başka hiç kimse olmasın,bir gün dönsen yeter bana gözlerim yolda kalmasın...işte bu bizim hikayemiz ...kenan kalav hülya avşar aynı filmde fon da bu şarkı vardı....eski günler...hani tavernanın restorantların vazgeçilmezi olduğu zamanlar,ümit besen li yenen yemekler....vayyy vayy vayyy özlüyor eskiyi insan...
Birkaç dizeye neler sığmıyor ki.Bazen kendi sayfama girmeden DOST SAYFASIna bir selam verip geçeyim diyorum..İyide ediyorum..İyikide yazıyorsunuz..Saygılarım dost sayfasına:)))))))))))))))))))))