(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ses alalım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ses alalım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sessiz bir ortam, konuşmayan dil, Belki fırtına öncesi suskunluk bil... En küçük düşmanlıkları bile tutup sil, Ahenkli bir sesin etkisi semaya ulaşır. HakanKURTARAN Tebrik ederim Esma hanım...
Ses bir ki,ses biiir kiii..Denemeee seeesss se se se... Değerli konuklarımız şimdi huzurlarınızda İstanbul sahnelerinin billur sesi Küçük Tülaaaay.... (düğün salonu anonslarından alıntıdır)
Bii soracam Es,sizde de erken kalkmasını istediğiniz misafirin ayakkabısına tuz koyma gibi psikopat bişi var mı ? Yoksa bi biz mi böleyik :))))))))))))))
:)))) bahsettiğin yıllar belediyede çalışıyodum. o eteğin yeşil karelisi bordosu vardı.
veznede bi jack amca vardı :)) adını bilmiyorum öle derdim ona. film kahramanı gibiydi. :) o eteklerle gittiğimde 'kızım sen yine okuldan mı kaçtın' derdi
Sene 1993-96 arası gri,pilleli bir eteğim (okul forması)vardı en son,bi daha da ne aldım,ne giydim,ne bişii.. Acaba diyorum keramet etekte mi :))))))))))
:))))))))))))))))))))) Ağrıııı dağın eteğindeeeeeee diye bir gelişi vardı tek kaş,ikiparmak olarak..Herkes kendinden geçmiş,duygulanmış filan en son uçaaann güverciiinnn olsam ve bir kahkaha sesi duydummm ve bir çimdik hissettim bacağımda :)))))))))))
Sesssss :)) DELİ KIZZ, sevgiler kucak kucak sana.