(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Siz Bilmezsiniz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Siz Bilmezsiniz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duştan çıkınca yüzümü buruşturuyor muyuz? Ya deniz sonrası, çok mu çirkin olduğumuzu düşünüyoruz? Nedir bu yağmurun elimizden çektiği?
Bari bugün yağmur yağsa Sevgilim dudakları serinler belki
demiyoruz da, yağmurdan sonraki güneşe methiyeler düzüyoruz. Korkum şu ki, alınacak bir gün, tası tarağı toparlayıp gidecek, giderken de "Hadi bakalım, sımsıkı sarılın birbirinize kavurucu güneşin altında, sıkıysa" diyecek.
Hüzünlenecek olduktan sonra yağmura ihtiyaç mı var? Bir çiçeğe bakarak da hüzünlenir insan.
Bu güzellik birkaç güne solacak
ya da
Böyle bir güzellik bir bitkinin cinsel organında... Kadere bak.
ya da
Ne kadar da Mahmut a benziyor, onun gibi kırılgan.
Siz şehri terkederken hüzünlerinizi alıp götüreceksiniz, yağmuru değil. O ise hala umarsızca yağmaya devam edecek, aşağıdaki bir maymun türünün hayalkırıklıklarını aldırmadan.
ben maskelemeye uğraşıyorum hüznümü şair sizse beni geri döndürmeye... oysa anlaşmıştık biz yağmurla hüzünlerimi alıp öyle terk edecekti şehrimi... duymayacaktım ıslak ayaklarımı görmeyecektim aynada yüzümü...
Gece yağan yağmur harika bir şey: Gri gökyüzünü görmezsin, yağmuru görmezsin, hatta su çukurlarını görmez paçalarını ıslatırsın. Sanırsın ki yaz gelmiş, denize ayak bileklerine kadar girmişsin. Gece yağmuru güzeldir; eve dönüşü daha bir güzeldir.
Bir dönem yatağımın başucunda iki fareyle uyudum. Öyle hamster filan değil, basbayağı gri fare. Anneme onları kuyruksuz sincap diye pazarlamıştım; ta ki bir gün dayım Bunlar basbayağı fare deyip fenalaşana kadar. Söylemek istediğim sabah kalkıp aynaya ulaşamadan fareyi görüyordum. Uğursuzluk getirmiş miydi? On altı yaşındaki çocuk uğursuzluğu ne bilir?
Islanıldığı zaman fare yerine sıçan kullanmak daha uygun geliyor; sıçan kelimesinde halihazırda bir ıslaklık var (Belki de ortak sesleri olmasından dolayı).
Peki ya aynada fare görmek? Uğursuzluk mu getirir?
Yağmura tutulmuşum
oooo...yanmışım ben ne yanmışım
paraları havaya uçurmuşum..
aynaya küsmüşüm..