(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hata yapa yapa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hata yapa yapa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÖKKG Bunun açılımı "öğretmenler kurulu kararıyla geçti" idi. Ama ben bu duruma hiç düşmedim Allah' şükür. Ama biz arkadaşlar arasında şöyle bir espri yapardık. ÖKKG= Öküz kalıyordu kakaladık geçti. Dikkat etmeyen, dersine iyi çalışmayan ve sürekli hata yapanlar (hayatın her alanında) sınıf geçseler bile notları kırık notla geçer. Saygılar sayın yazarım.
Her halinle her şeyinle güzelsin Hata bulmak kusur bulmak güç sende Niye benim için kendin üzersin Günah bende hata bende suç bende (n) Her köşe başında durdum ağladım Her gelen geçenden sordum ağladım Başımı taşlara vurdum ağladım Günah bende hata bende suç bende (n)
Bilemedim kıymetini kadrini Değmez benim için üzme kendini Bağışla ne olur affeyle beni Günah bende hata bende suç bende (n) .....Emel sayın söylesin :)))hee
tebrikler evet haklısın esme bacım be haklısın vallahi
ancaak hata yapan, bu hatasını bir yerlerde denemesi lazım herhalde yani deneme tahtası gibi bir alan gerek herhalde allah yardım etsin o "deneme tahtası" olan her neyse ona
hata yapa yapa öğrenilir de her hata yapanın sınıf geçme notu farklı olur ---------- Yapılan hataların telefisi zor,çünkü zamanın geri dönüşümü yok.Sadece deneyim sahibi olursun.Bir daha da o hata yapılmamaya çaba sarf edilir.Sınıf geçme notunu ancak veren bilir...
ne hata ne değil kim karar verir ? kim hatalarımızın büyüklüğüne karar verir? ve hangi hatalarda kırılır yaşam notumuz ? aklımı alıyorsun ? hangi hatalar mutlu eder insanı aslında ?
hay ALLAH bak o hiç aklıma gelmedi onun için düşündün hindi gibi desene tühh yazık olacak baba hindilere neyse biz almıyoruz ya ondan aklıma gelmedi canım ya srvgimlesin
hata üstüne hata yapıyorum,
notum kaç esma?
bence bu kadar hatayla kaldım sınıfta.