(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Elbise şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Elbise şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet hocam bugünkü vitrin konfeksiyon Yorumlara baktım kimse fiatlara bakmıyor.Ucuzu da var pahalısı da.Bazende defolu çıkıyor...Eee kavun değilki koklayasın:)))))))))))) En iyisi Albenisi olan değil kendine yakışan:)))))) Harikatdı hocam Saygımla:
Ben mecâzi bir anlamda baktım elbiseye. Herkesin bir dış görünüşü var ama kiminin içi boş, kiminin dolu. Yâni elbiseyle kamufle hesaaabı:)). Çok pahalı bir elbise içinde çok değersiz, yırtık pırtık bir elbise içinde çok değerli bir insan olabilir Hz.Mevlâna'nın dediği gibi. Sizin kısa şiirleriniz aslında bu kadar uzun işte, beyin jimnastiği yaptırıyor insana. Saygılar sayın yazarım.
ali rıza binboğa diyorki; yarınlarda özlemini çekeceksiniz belkişde hiç bulamayacaksınız elinizdeki özgürlük ve barışla yetinin:) yarın belki elbise bile bulamayız anam bacım gardaşım:)
Evet çok doğru herkesin bir elbisesi var kimisi dar kimisi geniş tabi herkes elbisesine göre ya daralıyor yada genişliyor.ama genede giyiyor kutluyorum sevgi ve saygılarımla.
Genel anlamın dışında bakmak gerekirse Bedenlerimizi elbise olarak görebiliriz Kimisi zayıf kimisi kilolu Aslında buradada takılıp kalmamak lazım Önenli olan bu bedeni yöneten beyin bu elbisenin içine giren beden Tebrikler güzel ve düşündürücü bir kıssa daha Sayfanızda okudum Saygılarımla..
SOFUOĞLU tarafından 9/20/2011 10:54:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir başkası söyleseydi bu dizeleri o kadar önemsemezdim.Sokakta yürüyen,sürünen,oturan insanların elbiselerine bakıp değişik renkleri ve tarzları ve zevkleri karşılaştırmış der geçerdim. Fakat söyleyen Esma Kahraman olunca, sözün altında yatan derin manaları irdelemek,aklımı kullanmak ve düşünmek zorunda kalıyorum mecburen. Hakikatten her insanın değişik bir tarzı,hayata bakışı,anlayışı,tutkuları,inançları,zaafları var. Ve asla içinde durduğu gibi durmuyor insan. Dışarıda başka bir kimliğe,kişiliğe bürünüyor. Ve elbise hem ruhumuzun derinliklerini,içimizden geçen ve asla terkedemeyeceğimiz alışkanlıklarımızı ve zaaflarımızı gizliyor, dışarıya karşı görünmek istediğimiz gibi,bilinmek istediğimiz gibi algılanmamıza yardımcı oluyor. Saklanıyoruz elbiselerin arkasına. Karakterimizi gizliyoruz. Mutluluklarımıza sahte elbiseler giydiriyoruz. Acılarımıza kılıf oluyor bazen Söz dinlemez yanlarımıza tercüman, korkularımıza gerekçe oluyor. Ve Esma Kahramanın demek istediği ,benim bu kıt aklımla anlayabildiğim "Hiç birimiz aslında göründüğümüz gibi değiliz" Haklısın değerli yazar. Dört küçük mısra ile düşüncenin sur kapılarını araladınız. İşte günün şiiri. Günün sözü. İşin özü. Saygı ve hayranlıklarımla.
senden fena olmıyım da... hakikatten hakiki düşünce ve duygularımı yazdım.. çok beğendim şiiri. işte şiir bu bence kısa öz ve alabildiğine düşüncenin derinliklerine götürüyor insanı ufkunu açıyor. aklı sahipleri için yazılmış. :)))) tekrar tebrik ederim
eline sağlık esme becım bu elbiseyi, giysi olarakda ele alabiliriz yaptığı iş olarakta ele alabiliriz ve daha bir çok alna uygulayabiliriz ama güzeldi esme becı yazdığın