(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇEÇENYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇEÇENYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah davasinas sirt cevirenler ihanetciler er veya gec belalarini bulacaklardir
rus ayilari gelip misafirlerimizi katl edip yakalanmiyorsalar biryerlerde bir eksiklik var.Artik sabirlar Tükeniyor.!! Adamdemis ki, Ben tavugumu alan cakali arayamam buldugum cakali hal ederim...
Cavher Dudayev Allah rahmet eylesin daha doksanlı yıllarda şehit oldu .Çeçenistan o zaman gündemde ise hemen unutturuldu.Ya günümüzde olan İslam ülkeleri on kişi çldü,yirmi kişi öldü sadece bu kadar mı.Sıradan bir hadise mi.Üç mücahidi İstanbul'da şehit etmişler çevremde konuşan yok ama spora gelince,araba,para,kadın nasıl açılır dilleri.Alah gani gani rahmet eylesin.
rus ayilari gelip misafirlerimizi katl edip yakalanmiyorsalar biryerlerde bir eksiklik var.Artik sabirlar Tükeniyor.!!
Adamdemis ki, Ben tavugumu alan cakali arayamam buldugum cakali hal ederim...