//başka güle konamam sen olmadan gidemem cennete//
bir seninle aşklanarım oturup saatlerce sohbet eder gözlerine takılıp dakikalarca bakışır öl desen ölürüm -direktiflerinle yön çizerim gıkım çıkmadan-
bir seninle varımı yoğumu ortaya koyarım nereye hangi savaşa gel desen tereddüt etmeden malı mülkü bir kenara bırakıp kokuna eşlik ederim -karışırım kanına dicle û fırat birbirine kavuşmadan-
bir seninle şiiri yüceltirim imge imge anlam anlam avuçlarına düşer dize dize dizinin dibinde sevdalanırım -keşke her işim her nefesim seni sevmek ol(s)a-
//başka güzele bakamam sen olmadan aşka tamamlayamam ömrümü//
........................ Mehmet Selim ÇİÇEK 17 Eylül 2011,,,18.26 Gelibolu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN OLMADAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN OLMADAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MESELCİ SİZ BAYA BAYA AŞIKSINIZ GALİBA :) HER SEVEN GÖNÜL SAHİBİNE BÖYLE TEREDDÜTSÜZ TESLİM OLABİLSE DÜNYA AŞK-I ALEV GİBİ KOR OLUR TUTUŞURDU HERALDE :) NE SAVAŞLAR OLUR NEDE GÜVENSİZLİKLER...KEŞKE DÜNYA YALAN DÜNYA DEĞİLDE AŞK DÜNYASI OLSAYDI ..
Belki seninle dogmadım ama istersen seninle ölebilirim. Ben seninle varlığımı hissettim seninle yaşadığımı anladım . Ve mutlulugu sende buldum sen iste gelirim seninle ölüme seve seve, sensiz cenneti bagışlasalar olmaz bile umrumda. Hangi parfüm, hangi koku, hangi çiçek senin teninden daha güzel olabilir ki gözümde.
Sevdiğim, ay tanrıçam kadınım, şiirlerim sanadır, adınadır yazdığım tüm satırlar. Sana içinde sadece aşk olan ve sonsuza dek a dek sürecek olan bir dünya sunuyorum yar...
her nefesim seni sevmek olsa.. ya çok güzel keşke her aşk böyle olsa...