(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çöp kovası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çöp kovası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel biri çöp hergün dolup boşalıyor, kalp e girirse sevgi gerçekse devamlı dolu kalıyor gerçek değilse sevgi kırldımı bir daha zor doluyor kutluyorum yazan sevgi dolu yüreği yürekten sevgi ve saygılarımla.
Zaten bende çok sevmedim bu steyi, herkes şair burada. Ve kadınların neredeyse tamamı giden birine hayıflanıyor :P seviye yerlerde anlayacağın:))) Bir kaç değişik şey var onun dışında düzgn birşey göremedim malesef. Daha yeniyim bir kaç gün daha acaba kaçırığım birşey varmı diye bakıcam. Yoksa bende giderim bu diyardan. Kıçında kafiye olan her cümle mısra değildir :)))
sen diyosun olmaz diye.. bikaç gün önce bi şiir okudum, aman aman diyim ben sana... tek satırda öl geber deseydi bile mutluluk dilemiş gibi olurdu. o derece...
bardak dibi ne gııı çayı içince bardakını da yiyenlerdenmisin yoksa sen hani şu cam yiyenlerde cam yedikten sonada bardak dibini gözünün üstünemi bırakıyon
siz kalbimizden gelen sesleri mi duyuyorsunuz? bazı insanların kalp yerine çöp kovası ile yaşadıklarının farkındasınız . o kalp yerine takılan çöp kovalarında "kötü niyetler-hırs ve kibir " büyütür taşıyanlar oysa kalp sadece sevgi ve saygı ile samimi hissiyatın en bereketli tarlasıdır yine büyük bir kapı açtınız sayın yazar yine aklımızı gönlümüzü titreterek saygı en kalbi sevgi en içten bayram en kutlusundan
İşimiz ona kaldı zaten ::))))))))) O da Affedicidir... Bir derviş şeyhine demiş ki " Şeyhim cennette çiğ köfte olacak mı ?" Şeyh tebessüm etmiş: " evet olacak " demiş.. Derviş bu defa " Peki şeyhim biz mi yapacağız yoksa onlar mı yapacak çiğ köfteyi ?" demiş. Şeyh gülmekten hoplamış. "Onlar" demiş . Aha ben de öyle Girecem cennete de Orda kimler le karşılaşacam diye merak ediyorum.
::))) Saygımla..