(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pışpışlanmak istiyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pışpışlanmak istiyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Savran Savran can dost ne o sendemi cengaverler gibi bana zırhını çıkardın istersen senle sayfamda söz düollasını devam ettirelim iki dostun tezlerine herkes şahit olmasın düşman sevindirmiyelim dostlar küsüyor diye
yok sizinki, kale duvarı gibi ya oraya sirayet etme şansı yok pış pış işinin
şairim; sen hiç küsüp giden "beylerin gönlünü" gördünmü sen hiç kapris yapan "beylerin gönlünü" duydunmu yokki duyasın göresin en azından bizim buralarda o dediğinden yoktur,ama insanı cinsinden dolayı değil, yaşından dolayı değil, insan olduğundan dolayı, allahın yarattığı insan olduğunda dolayı sevenler vardır
???? hatırlamıyoruz ki ne demişler ? ellerinde oyuncak olmuşuz... mama yedirirken bebeklere ağzının etrafını kaşıkla toplayıp tekrar içeri tıkarlar ya.. hasta olurdum valla bana da yapmışlar diye düşününce..))))))))))
zaman... aman aman geçiyor kapıların ardından bize bakan el olsa gözyaşımız dökülüp yola düşen sel olsa pışşşşş pışşşş pışşşş uyusun da büyüsün nennnniiii büyüsün de ağlasınnn nennnniii böyle miyidi ? :))))))
evet her kişinin içinde mutlaka pış pışlanmak isteyen bir çocukluk ruhu yatar karşıdan bekler isteği olmayınca da yaygarayı basar çok güzel di kutluyorum sevgi ve saygılarımla.
Pışpışlanmayı seven bi milletiz. Bunu bilenler öyle bir pışpışlıyor ki bizi, yüreğimizin her yanı yara da olsa, gönlümüz hoş, bakıyoruz uyku hâlinde etrafa boş boş:) Göremiyoruz ülkemizde oynanan oyunları. Saygılar sayın yazarım.
Pehpehlerle, pohpohlarla çok itleri at yaptık, Uçurduk göklere alkıştan kanat yaptık. Hiç yoktan başımıza koca saltanat yaptık. Üstüne çul vursanız, it onu kanat sanır, Gem vurmayın eşşeğe, kendini at sanır.
Namdar Rahmi KARATAY
Fazla pışpışlamaya gelmez insanoğlu. Saygılarımla.
içimizde bir çocuk büyümeyen... büyüdüğünü kabul etmek istemeyen büyürken irdeleyen irdeledikçe çözümsüzleşen çözümsüzleştikçe hep daha hep daha isteyen ama o içimizde ki çocuk hep en çok sevilen...
yüreğinize sağlık...bütün iç çocuklara sevgi ve saygılarımla....
ya ben ne diyecektim hem ben ne için bu sayfaya geldim ki ha şimdi hatırladım bir çocuk varmış ve çok şey istiyormuş :)) çocuk olmak varmış şimdi... Yine Esma ve yine Kahraman
Harikaydı..Saygımla::))))))))