(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sebebi sensin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sebebi sensin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.................. tuti-i mu’cize-guyem ne desem laf değil//çerh ile söyleşemem ayinesi saf değil ehl-i dildir diyemem sinesi saf olmayana//ehl-i dil birbirini bilmemek insaf değil yine endişe bilür kadr-i dür-i güfarım//rüzgar ise deni dehr ise sarraf değil girdi miftah-i der-igenc-i maani elime//aleme bezl-i güher eylesem itlaf değil levh-i mahfuz-i sühandir dil-i pak-i nef’i//tab’-i yaran gibi dükkançe-i sahhaf değil
Şefkat , hoşgörü her sorunu çözer. Aslında ciddi birisini bulunca Şevkat ve hoşgörü seviyesini Ölçtüreceğim hastanede yüzde ellibirin altında olursa kalsın Bu yapan hastaneler var mı ki acaba
"Gitme" diyen kulağı açık tutup diğerini kapatırsan eğer, duymazsın dedikjlerini. Biz her hatamızı başkalarına yüklemeyi ruhumuzu aklamak zannederiz . Oysa hatalarımızı öksüz koymamalı,sahip çıkmalıyız. O zaman hata yetim kalmaz. Yalandan sahip aramaz. Saygı ile. Çok muhteşem yazıyosunuz. Yer kaldıysa beni de hayranlarınızın listesine ekleyin değerli yazar /şair.
Tam Esma Kahraman sözü oldu. Akıllıca, terazi mizan kuran bir söz. "her konuk gibi" ve " özel". Hadi çık işin içinden çıkabilirsen. Ya seni kaç bin kişi okuyo,o zaman nasıl özel oluyorum. Yani "şu dağdaki koyunlar benim ,içlerinden biri özel" demek gibi. Ben karakoyun olayım . Kapkara koyun. Hatta Türkçe "Meeeeeee" derim. :)))))))))))))))))
Senleri benleri biz yapamayanlar duymasa da yakıştırıyor..
Tebrikler ..Saygımla..