Mantık düşmüş ayağa, bu işte bir terslik var Pis kokuyor ayaklar, var bu işte bir iş var Kazanana iyi bak, bir de kaybedene bak Yolu şaşırmış ey aşk!; gel, istersen beni yak.
Çok duyarlı olmanın, sonu yalnız kalmaktır Ölçüsünü kaçırma; ölçü, gönül almaktır Riyanın zerresi yok, tuza bandır yarayı Ben tanımam parayı; dost, açsa da arayı.
Yârim benden kaçmakta, gözleri kin saçmakta Her sabah sensizlik zor; aşk, gün gibi açmakta Çok konuşana bakma, söylenen lafa akma Ben sevdim çok derinden; gel artık, beni yakma.
Kalp hasret ile dolmuş; kır çiçekleri solmuş Tüm ağaçlar kesilmiş; her şey bina, yol olmuş Aşk ile bağlı kalbim; barındırmaz tek yalan Maziden bugüne dek; aşkındır, bana kalan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Gün Gibi Açmakta şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Gün Gibi Açmakta şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mantık düşmüş ayağa, bu işte bir terslik var Pis kokuyor ayaklar, var bu işte bir iş var Kazanana iyi bak, bir de kaybedene bak Yolu şaşırmış ey aşk!; gel, istersen beni yak.
Çok duyarlı olmanın, sonu yalnız kalmaktır Ölçüsünü kaçırma; ölçü, gönül almaktır Riyanın zerresi yok, tuza bandır yarayı Ben tanımam parayı; dost, açsa da arayı.
Yârim benden kaçmakta, gözleri kin saçmakta Her sabah sensizlik zor; aşk, gün gibi açmakta Çok konuşana bakma, söylenen lafa akma Ben sevdim çok derinden; gel artık, beni yakma.
Kalp hasret ile dolmuş; kır çiçekleri solmuş Tüm ağaçlar kesilmiş; her şey bina, yol olmuş Aşk ile bağlı kalbim; barındırmaz tek yalan Maziden bugüne dek; aşkındır, bana kalan.
Değerli kaleminizden mana bütünlüğünde duygulu güzel bir şiir okudum her dizesi bir seslenişti kaleminize sağlık saygılarımla.
Pis kokuyor ayaklar, var bu işte bir iş var
Kazanana iyi bak, bir de kaybedene bak
Yolu şaşırmış ey aşk!; gel, istersen beni yak.
Çok duyarlı olmanın, sonu yalnız kalmaktır
Ölçüsünü kaçırma; ölçü, gönül almaktır
Riyanın zerresi yok, tuza bandır yarayı
Ben tanımam parayı; dost, açsa da arayı.
Yârim benden kaçmakta, gözleri kin saçmakta
Her sabah sensizlik zor; aşk, gün gibi açmakta
Çok konuşana bakma, söylenen lafa akma
Ben sevdim çok derinden; gel artık, beni yakma.
Kalp hasret ile dolmuş; kır çiçekleri solmuş
Tüm ağaçlar kesilmiş; her şey bina, yol olmuş
Aşk ile bağlı kalbim; barındırmaz tek yalan
Maziden bugüne dek; aşkındır, bana kalan.
Değerli kaleminizden mana bütünlüğünde duygulu güzel bir şiir okudum
her dizesi bir seslenişti kaleminize sağlık saygılarımla.