(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hep sen... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hep sen... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ölüyorum... Nerdesin? ******* KEŞKE; ''Nefesim de sen!'' Olabilseydi şiirin(izin) sonu....da; Bakalım ölüme bile birlikte gidecek kaç sevgili var değil mi şair kardeş ?
İşte böyle! Her yerde olurlar,ölürken ise adamı yalnız bırakırlar...Olsun be! Şairler ayakta ölür! Kimsesiz ve yalnız !.... Tebrikler efendim...Kutluyorum kısa ve öz akıcı,duygulu şiirinizi.... Şiiriniz ne kadar da beyin jimnastiği yaptırdı.... Eeee... şiirin şiir tarafı da budur işte....Birazda okuyanı işin içine katmak....
Sevgi-saygı ve selamlarımla.... Şiir güzelliğinde kalınız efendim... İ.GÖKTAŞ
İlk başlarda sıradan gibi gözükse de bitiş cümleniz okuyucuyu silkeliyor. Ya da şöyle diyeyim... Düz yolda araba kullanırken birden frene basmak gibi... :) İyilerini bekliyoruz.
nasıl sevinir bilsen geldiğinde sen ızdırabı sensin neşeside sen bazı gün ağladım bazen güldüm güldüren sensin ağlatanda sen baba paylaşım için teşekkürler
Nerdesin?
.....
Az' Öz şiirlerdendi. Finale öldüm... Kutlarım...
Sevgiler ÖZ' den...