Elinde!.. ________________________________________ Yıllar sancılı zehrini karanlıktan aydınlığa çıkardıkça Derin duyumsanan öfke zinciri arsızca kırıla geldi Dert yokken var olandan türedi Türeyişine son vermek şöyle dursun Bağırarak genzini temizledi
Yaşanan şiddetle arzulanan şehvet arasında bağ yok sanıldı Zevk acının arkasına gizlendi, mutluluk; tatsızlıkların Kabul edilmesi güçtü Doğrunun payı Az yalanın Gerçeğe yakınlığı yadsınamayacak kadar mükemmel olanının
İnanılan esas talep uzaklaştıkça Umu kırılganlığa boğuldu "Geeç, ço...ook geç" dediğin anda Hevesinden komple koptuğunda İnancını yitirip te vaz geçtiğin boşlukta Elinde! İstediğin hem de istemediğin kadar, artık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELİNDE!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELİNDE!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her birinize; ayrı ayrı çok teşekkür ederim, güzel yorumlarınız ve var olduğunuz için. "Gönlünüzden geçen tüm güzellikler gerçekleşsin" diyorum, Özlemce... Saygılarımla, efendim.
resimde soyut ve somut kavramları vardır yaaa... ilk bakıldağında anlaşılmaz soyut olan... sanat sanat içindir yani... bence bu şiir öyle bir şey,anlaşılması zor...
İnanılan esas talep uzaklaştıkça Umu kırılganlığa boğuldu "Geeç, ço...ook geç" dediğin anda Hevesinden komple koptuğunda İnancını yitirip te vaz geçtiğin boşlukta Elinde! İstediğin hem de istemediğin kadar, artık.
"Gönlünüzden geçen tüm güzellikler gerçekleşsin" diyorum, Özlemce...
Saygılarımla, efendim.