(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ISPARTANIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ISPARTANIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım efendim! Güzel bir şehrengiz örneği, Güller diyarına yakışacak zarafet ve güzellikte, başarınız daim, gönlünüz mutmain olsun, selam ve duayla....
"Yazarım ben yazarım hey Adını ben Isparta’nın Daldan dala gonca gülü İletirim Isparta’nın"
Bilirim ben bilirim hey Manzarasın Isparta nın Elden dile gonca gülü Koklatırım Ispartanın ...................... "Güzel güzel halıları Ay yıldızlı anıları Raks ederim Isparta’nın"
Bizimkinden halısı Ay yıldızda beraberiz Zikr edrim Isparta nın ........................... "Anlatırım,anlatırım Tam adını Isparta’nın İnce ince,tane tane Lalezarda Yadigar’ı Anlatırım Isparta’nın"
Gelir gider yollarımız Burdur tanır Ispartayı Isparta da bilir onu Bende i dil zennur oldu Allah'ımın Yadigarı
ISPARTA’LI B İ R KADIN
YADİGAR ATİLA VE bende i dil zennur..........
bendedilciyim tarafından 3/13/2012 10:03:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne olur ne olmaz yolum o tarflara düşerse bende ıskalamam lazım şayet geleni gideni kesiyorlarsa ?, güzel bir memleket sevdası dizelere akmış yürekten kutlarım Yadigâr Hanım.
güzel yorumunuza teşekkür ederim..ısparta lılar gülü kesmez zaanı gelince bahar ayında budarlar.ve hergün toplanır.eyer toplanmazsa dökülür beyazlaşır bir işe yaramaz.seherde çiy düşer güle alaca şafakta toplanır..gerekli işlemlerden geçtiktn sonra gül ürünü olarak dünya ya merhaba der güllerimiz.bizim insanımız parfüm bilmez kullandıgımız her marka ürün <güldür.gül
Ben bir kadınım .Benim adım kadın .Hemde gül diyarının çiçeğiyim ISPARTAM, SEN BİR YANDA Ispartalılığım bir yanda bizlere buralara özgü gülleri saçtım etrafa,sayfa dostlarıma GÜZEL ANLATMIŞSINIZ BEYENDİM.
Senin gibi gül güzeli anlatabilir ıspartayı.hemde böyle mükemmel.Birde yaşanırsa dahada mükemmel anlayabilir insan. umut dolu şiirler okumak sizin kaleminizden bizleri dahada mutlu eder. Ellerine sağlık bitanem.
Anlatırım,anlatırım Tam adını Isparta’nın İnce ince,tane tane Lalezarda Yadigar’ı Anlatırım Isparta’nın
..............................Yadigar hanım...Tebrik ederim güzel bir anlatımla hem Isparta'yı, hem Isparta'nın güllerini, Hemde Isparta gülü Yadigarı.....yüreğine sağlık.... kalemin ve yürek sesin daim olsun... selam ve saygılarımla... Günlerin birbirinden güzel olsun....